در جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح شد؛

پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 292890
|
17:24 - 1394/03/05
نسخه چاپی
پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در سال 93 درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار، فرمانده سپاه  و جمعی از مدیران شهرستان جلسه اقتصاد مقاومتی و طرح هجرت 3 در محل سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان اظهار داشت:  بمنظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته به 161 نفر متقاضی 15 میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است و در سال جاری هم در مرحله اول 13 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار 200 نفر متقاضی قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: این تسهیلات بمنظور ایجاد طرح های اشتغالزایی همچون صنایع تبدیلی، صنایع دستی، کشاورزی و.... در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان درخصوص اجرای طرح هجرت 3 عنوان داشت در سال گذشته 18 مدرسه نقاشی و رنگ آمیزی شده و امسال هم 220 نفربسیجی در مدت 10 روز به مرمت و انجام امور رنگ آمیزی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه این مراسم به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: در سال 93 با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، 150 شغل ایجاد شده است.

 

وی افزود: بسیج سازندگی در عرصه های مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی، عمران و آبادانی، دامپزشکی، سواد آموزی و اردوهای طرح هجرت فعالیت دارد.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون ایزوبام مدارس شهرستان اسلام آباد غرب به مقدار 910 متر مربع به همت بسیج سازندگی آغاز شده است.

 

فرماندار شهرستان در پایان از کلیه ادارات و دستگاههای دولتی شهرستان خواست در راستای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی همکاری لازم و کافی را داشته باشند.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها