+18 /

فروش آزادانه فیلم های مستهجن در اینترنت در سایه غفلت مسئولین

کد خبر: 292989
|
10:04 - 1394/03/30
نسخه چاپی
فروش آزادانه فیلم های مستهجن در اینترنت در سایه غفلت مسئولین
اسلام آباد خبر: درحالیکه وزارت ارشاد تمام توان خود را برای رصد و کنترل منتقدان دولت گذاشته، در کنار ماهواره ها برخی از وبلاگها و سایت های داخلی و خارجی آزادنه و بدون مزاحمت اقدام به تبلیغ و فروش فیلم های مستهجن در اینترنت می نمایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروزه کمتر کاربرانی دیده میشود که در زمان وب گردی با  پنجره های Pop-up برخورد نکرده باشند، پنجره های Pop-up به پنجره هایی گفته میشوند که با اولین کلیک بر روی یک صفحه یا روی لینک های موجود در آن صفحات بطور ناخواسته باز میشوند . این پنجره ها بیشتر دارای محتوای تبلیغاتی هستند.

 

 صرفنظر از کاربرانی که با هدف از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع نرم افزارها و فیلتر شکن ها بدنبال عکس ها و فیلم های مستهجن در اینترنت هستند، افرادی ناخواسته شکار این ابزارهای تبلیغاتی می شوند که این امر موجب نارضایتی بسیاری از کاربران است که برخی از کاربران را از مسیر اصلی جستجو منحرف نموده و بدنبال هدف مورد نظر خود سوق می دهد.

 

بنرهای تبلیغاتی ورود زیر 18 سال ممنوع به نوعی جذاب و چشمگیر طراحی شده اند که کاربران اینترنتی را تحریک می کند که حتما" بازدیدی از آن داشته باشد.

 

متاسفانه در سایه غفلت مسئولین ذیربط در وزارت ارشاد ، علاوه بر ماهواره ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، برخی از وبلاگها و سایت های داخلی و خارجی آزادنه و بدون مزاحمت اقدام به تبلیغ و فروش فیلم های مستهجن در اینترنت می نمایند البته تعدادی از این وب ها با گزارش و شکایت کاربران فیلترشده اند ولی درآمد حاصل از این حرفه باعث رشد قارچ گونه این موارد شده است که مسئولین ذیربط باید یک فکر اساسی جهت جلوگیری و برخورد با این معضل داشته باشند.

 

 

در اکثرکشورهای خارجی که خود تولید کننده صنعت پرنوگرافی هستند به هیچ وجه این مقوله در دسترس کاربران کم سن و سال قرار ندارد و با سوءاستفاده کنندگان از این موضوع بشدت برخورد می شود.

 

اما در ایران علاوه بر سایت هایی که به اسم مشاوره پزشکی فعالیت می نمایند، سایت هایی با عنوان فروش داروهای تقویت جنسی و فیلم آموزش جنسی در ایران گسترش پیدا کرده اند که در آن آمیزش جنسی، خودارضایی و گرایش‌های جنسی به وضوح نشان داده می‌شوند و توانسته اند مخاطبان زیادی را به خود جذب نمایند.

 

چندی پیش سایت گرداب در تیتری " مرثیه بی‌بی‌سی برای رکود صنعت پورنوگرافی"  به نقل از بی بی سی نوشته بود:  صنعت فیلم های پورنو، دچار رکود شده است، علت این رکود، فیلم هایی است که در سایت های اینترنتی به آسانی و رایگان در اختیار مردم است و دیگر کسی پولی بابت این فیلم ها پرداخت نمی کند.

 

 

و این بدین معناست که حتی بنگاه های خارجی با اعتراف به بحران در صنعت فیلمسازی پورنو به گسترش و سوء استفاده از این مقوله ، دانلودهای غیر قانونی از سایت های شبیه یوتیوب وهمچنین ویدئوهای آماتوری که در سایت‌های پولی قابل دریافت است، برای کسب درآمد معترف شده اند.


پر واضح است انحطاط اخلاقی، سست شدن بنیان خانواده‌ها و ده‌ها مورد جنایاتی که در رسانه‌ها نیز منتشر شده ناشی از افراط در توجه به این غریزه است که در جوامع غربی کاملا مشاهده می‌شود و دشمنان با بهره گیری از افراد سودجو در ایران قصد پیاده سازی و از هم پاشیدگی بنیان خانواده های ایرانی را دارند.

 

 

البته  در کنار تمام معضلات مذکورباید گفت بسیاری از آقایان و خانمها به دلیل عدم آگاهی از ساختار بدن یا آناتومی خود و از طرفی درك ناكافی از فیزیولوژی جنسی خواستار مواردی بیش از حد معقول گرایش به این غریزه هستند که لازم است برای این گروه افراد مشاورینی متخصص و امین در دسترس باشند و بسیاری از این افراد بدلیل کم رویی یا ترس از آبروریزی به پزشک مراجعه نمی کنند و درمان خود را در کانالهای ماهواره ای با وب های نامعتبر فضای مجازی جستجو می کنند که به راحتی توسط بهره جویان  و سوء استفاده کنندگان شکار می شوند.

 


بدیهی است یکی اهداف  دشمنان انقلاب و دولت های غربی از ساخت  و گسترش این فیلم ها الگوسازی برای کشورهای دیگر به خصوص کشورهای در حال توسعه است تا مردم و به ویژه جوانان به سمت این رفتارهای غیر اخلاقی سوق داده شوند و بازیگران این فیلم ها را الگوی خود قرار دهند؛ غافل از آن که این صحنه ها تنها نمایشی است مقابل دوربین و در پشت دوربین چیزی جز انسان هایی با روان های پریشان وجود ندارد؛ بازیگرانی که همچون این بازیگر به پوچی رفتارهایشان معترفند و هزاران مشکل روحی، روانی، اخلاقی و حتی مالی دارند.

 

پس آیا مسئولین  نباید  از تولید و انتشار چنین فیلم هایی جلوگیری کنند و با عوامل آن برخورد نمایند؟ فیلم هایی که جز تخریب روحیه و اخلاق فردی و اجتماعی و از هم پاشیدن خانواده و اجتماع هدفی ندارند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد