مسئول کمیته حقوقی مطبوعات کشور:

اسلام آبادغرب مرکز آموزش رسانه های غرب استان می شود/برگزاری آزمون دوره ی مقدماتی خبرنگاری در اسلام آباد غرب

کد خبر: 293247
|
14:10 - 1394/05/22
نسخه چاپی
اسلام آبادغرب مرکز آموزش رسانه های غرب استان می شود/برگزاری آزمون دوره ی مقدماتی خبرنگاری در اسلام آباد غرب
اسلام آباد خبر: مسئول دبیر خانه مطبوعات کرمانشاه در حاشیه آزمون دوره ی مقدماتی خبرنگاری در اسلام آباد غرب گفت: برنامه ریزی داریم اسلام آبادغرب را بعنوان مرکز آموزش غرب استان در نظر بگیریم.

به گزارشاسلام آباد خبر، پس از طی سه هفته از برگزاری نخستین دوره آموزش خبرنگاری در شهرستان اسلام‌آباد غرب ، آزمون دوره ی مقدماتی خبرنگاری در اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

در این آزمون که روز گذشته در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد، نیشابوری(دبیر خانه ی مطبوعات استان) و دبیری (بازرسی مطبوعات استان) نیز بعنوان ناظر در محل برگزاری آزمون  حضور داشتند.

 

مسعود قنبری مدیر اداره ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار داشت: این دوره که در راستای ساماندهی به وضعیت رسانه های مکتوب و مجازی شهرستان و با هدف ایجاد فضایی تخصصی و حرفه ای و دانش افزایی خبرنگاران برگزار شده بود، مدرس آن استاد شیریان از اساتید دانشگاه و مدرس خانه ی مطبوعات بودند که با کیفیت بالایی نیز همراه بود.

 

وحید نیشابوری مسئول دبیر خانه مطبوعات کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،  پیرامون عنوان کلاس‌های دوره خبرنگاری برگزار شده در شهرستان اسلا‌م‌آباد غرب اظهار داشت: خبرنویسی، گزارش‌نویسی و فنون مصاحبه از دوره‌‌های برگزار شده در شهرستان اسلام‌آباد غرب است که در نخستین دوره آموزشی خبرنگاری شهرستان اسلام‌آباد غرب 24 نفر در کلاس‌های خبرنگاری با حضور اساتید استان کرمانشاه حضور یافتند.

 

 

وی افزود: در پایان به پذیرفته‌شدگان در این دوره‌ها مدرک خبرنگاری مقدماتی اعطا می‌شود و این مدرک برای حضور در دوره‌ پیشرفته خبرنگاری که در ماه آینده برگزار می‌شود، الزامی است.

 

نیشابوری با اشاره به اینکه برای دیگر شهرستان‌های استان کرمانشاه دوره خبرنگاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم اسلام آبادغرب را بعنوان مرکز آموزش غرب استان در نظر بگیریم که با همکاری ادارات ارشاد 4 شهرستان دیگر غرب استان (گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین، دالاهو) هم تجمیع کلاسها و هم بحث مسائل مالی آن حل خواهد شد.

 

مسئول کمیته حقوقی مطبوعات کشور گفت: با توجه به جو رسانه های استان کرمانشاه و به کار بردن کلمات ناآگاهانه، نیاز است که یک مبحث حقوق رسانه در باب آداب نگارش در مطبوعات اسلامی مورد آمورش قرار گیرد که در دوره پیشرفته شهریور ماه آنرا خواهیم گنجاند.

 

دبیری مسئول بازرسی مطبوعات استان در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، بیان داشت: خبرنگاران اسلام آبادی در تمام عرصه های هنری، ورزشی، سیاسی، فرهنگی و دینی فعالیت خوبی دارند.

 

وی افزود: با مشخص شدن علاقمندی ها در دوره پیشرفته می توانیم بصورت تخصصی وارد فضا های کار مانند خبرنگار ورزشی تخصصی و ... بشویم .

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، نیشابوری، دبیری،حسینی و شیریان، اعضای خانه مطبوعات استان کرمانشاه ضمن بازدید از آثارمجسمه های ساخته شده توسط چنگیز اقبالی هنر مند صاحب سبک اسلام آبادی، در رابطه با برگزاری دوره های پیشرفته خبرنگاری در اسلام آباد غرب قول همکاری و مساعدت لازم را دادند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد