گزارش /

گلدون وبلاگی اسلام آبادخبر در باب 9دی و فتنه88

کد خبر: 294063
|
14:37 - 1394/10/08
نسخه چاپی
گلدون وبلاگی اسلام آبادخبر در باب 9دی و فتنه88
اسلام آبادخبر: با یک وبگردی ساده در وبلاگ های اسلام آبادغرب متوجه می شویم، مردم شهید پرور اسلام آبادغرب همگام با ملت سرافزار ایران فتنه های سال 88 و حماسه 9 دی را از یاد نخواهند برد.

به گزارشاسلام آباد خبر، وبلاگوقایع فتنه سال 88 و جریان نفوذ دشمنان نوشته است؛

با آغاز ماه محرم، در حالي که التهاب ناشي از اهانت به تصوير امام در مراسم ۱۶ آذر هواداران موسوي، هنوز فروکش نکرده بود، ماهواره‌ها و سايت‌هاي اينترنتي حامي موسوي تاسوعا و عاشورا را هدف جديد جريان سبز معرفي کردند. تبليغات گسترده در اين باره اما سبب نشد تا در تاسوعا جمعيتي بيش از ۵۰۰ نفر در خيابان انقلاب جمع شوند و شعارهاي انحرافي بدهند.

 تصاویر و شعارها و...برخورد سنگين نيروي انتظامي با اين افراد در روز تاسوعا سبب شد تا برخي نهادهاي مسئول پيش‌بيني کنند، روز عاشورا مشکل حاد امنيتي وجود نخواهد داشت. از سوي ديگر برگزاري مراسم روز عاشورا در تکيه ها، حسينيه‌ها و مساجد سبب شد تا از ساعات اوليه صبح روز ۴ دي ماه ۱۳۸۸، جماعت طرفداران موسوي در خيابان‌هاي مرکزي تهران، دست به اغتشاش و حرمت شکني بزنند. ( ادامه این مطلب را دراینجابخوانید)

 
 
به گزارشاسلام آباد خبر، وبلاگخبر برتربا انتشار مطلبی در خصوص فتنه 88 تیتر زده؛

«۲۲ گناه نابخشودنی» فتنه گران از نظر مقام معظم رهبری

 

*پیش بردن جامعه به اغتشاش و ناامنی

هر کسی امروز جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق بدهد، از نظر عامه‌‌ی ملت ایران انسان منفوری است؛ هر که میخواهد باشد. هر هدفی را که این ملت بخواهد به آن برسد، در سایه‌ی آرامش و امنیت خواهد رسید. ۱۳۸۸/۰۴/۲۹

ـ

ـ

* ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از درون

آن کسانی که میخواستند از درونِ این نظام، به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، نتوانستند موفق بشوند ۱۳۸۸/۰۵/۱۲   ( ادامه این مطلب را دراینجابخوانید)

همچنین وبلاگخبر برتربهدیدار رهبر معظم انقلاب با میر حسین موسوی دوشنبه، 25 خرداد 1388اشاره کرده است.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، وبلاگرهبر بصیر دو مطلب جذاب و پر محتوا را منتشر کرده است؛

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در تصاویری که از شبکه تلویزیونی المنار لبنان پخش شد، گفت: "به گروه 14 مارس توصیه می‌کنم که موضوع انتخابات ایران را رها کنند".

 

 

 

 *فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه میشود.۱۳۷۸/۰۵/۰۸

 

 

 
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد