گزارش/

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان جدید در حال ساخت اسلام آبادغرب/ 10 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه با تجهیزات

کد خبر: 294161
|
18:28 - 1394/10/23
نسخه چاپی
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان جدید در حال ساخت اسلام آبادغرب/  10 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه با تجهیزات
اسلام آبادخبر: امروز چهارشنبه معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به اسلام آبادغرب از بیمارستان جدید در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند این پروژه‌ قرار گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،  امروز چهارشنبه، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها وتاسیسات دولتی و عمومی در ادامه بازدید از بیمارستان های استان ایلام و کرمانشاه با سفر به اسلام آبادغرب از بیمارستان جدید در حال ساخت این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند این پروژه‌ قرار گرفت.

 

علیزاده در بازدید از عملیات ساخت بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب با بیان اینکه  برای شتاب بخشی به ساخت کامل این بیمارستان، تزریق اعتبار به این طرح با رصد 500 درصدی همراه بوده است، از روند پیشرفت فیزیکی کار جویا شد.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت این پروژه گفت: کار ساخت بیمارستان 126 تختخوابی اسلام آبادغرب با پیشرفت فیزیکی 84 درصدی ادامه دارد.

 

 

وی افزود: کار ساخت فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب در زمینی به مساحت 10هزار و 500 متر مربع در آذر ماه سال 90 آغاز شده است و تا کنون 12 میلیاردو 500 میلیون تومان هزینه شده است

 

افشین کریمی در ادامه با بیان اینکه  این بیمارستان برای تکمیل با تجهیزات مورد نیاز 10 میلیاردو 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد،  تشریح کرد:این بیمارستان در 6 طبقه  احداث و مجهز به بخش های اداری، رادیو لوژِی، بستری داخلی ، مراقبت های ویژه بخش ICU و CCU بخش بستری زنان و زایمان و بخش بستری کودکان می باشد.

 

وی افزود: ظرفیت  این بیمارستان 26 تخت در نظر گرفته شده  که 86 تخت جهت بخش های جراحی، 30 تخت برای بخش ICU و CCU  و 10 تخت برای بخش نوزادان در نظر گرفته شده است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: در سال 94 اعتبار 3 میلیاردو 500 میلیون تومان برای  این پروژه مصوب شده است که 1 میلیاردو 750 میلیون تومان از این مبلغ تخصیص پیدا کرده است.

 

 

فرماندار شهرستان از معاون وزیر در خواست نمود با توجه به اینکه اسلام آبادغرب قطب درمانی غرب استان کرمانشاه می باشد با پیگیریهای  لازم در اختصاص بودجه، در روند اجرایی این طرح سرعت بخشیده شود تا نیاز درمانی غرب استان مرتفع گردد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، دکتر حمیدرضا بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب نیز ضمن ارائه گزارش از روند بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: ماهانه 1200 مورد جراحی در بیمارستان اسلام آبادغرب انجام می گیرد.

 

وی افزود: با توجه به حجم زیاد مراجعات ، بخش اورژانش باید 800 متر مربع باشدولی هم اکنون بیمارستان اسلام آبادغرب با 250 متر مربع اورژانس فعال به مراجعین خدمت رسانی می کند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد