پیگیری مشکلات بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبادغرب2/

لزوم توجه مسئولین به بازسازی امامزاده علی اکبر(ع) در اسلام آبادغرب

کد خبر: 294604
|
09:20 - 1395/01/26
نسخه چاپی
لزوم توجه مسئولین به بازسازی امامزاده علی اکبر(ع) در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: بازسازی بقعه مطهر امامزاده علی اکبر(ع) در اسلام آبادغرب بعلت کمبود بودجه عمرانی خیلی طولانی شده است که همت و توجه مسئولین شهرستانی و استانی را می طلبد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  امامزاده علی اکبر(ع) یکی از امامزاده های شاخص شهرستان اسلام آبادغرب است و بقعه مطهر این بزرگوار بعلت قرار گرفتن در دامنه کوه بدره ای از مناظر طبیعی بسیار زیبایی برخوردار است که در صورت مدیریت صحیح و اختصاص بودجه و امکانات، این مکان به یکی از جاذبه های های گردشگری منطقه تبدیل خواهد شد.

 

حمید خسروانی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب در این خصوص به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت: بقعه قدیمی امام زاده علی اکبر کاملا تخریب شد و از کوه جهت فضای بیشتر تراشیده شد که این امر زمانبر بود.

 

عکس قدیمی  بقعه امامزاده علی اکبر(ع)

 

 

وی افزود: تاکنون ۲۲۰ میلیون تومان  از محل بودجه اداره اوقاف و امور خیریه جهت کار عمرانی و بازسازی بقعه مام زاده علی اکبر (ع) هزینه شده است و کار تا این مرحله که مشاهده می کنید انجام شده است.

خسروانی گفت: برای جاده و اسفالت و ادامه کار عمرانی پروژه نیاز به همت و مساعدت سایر مسولین منجمله فرمانداری، شهرداری،  راه وشهرسازی،  اب وفاضلاب داریم تا بتوانیم با مشارکت همه عزیزان  یک فضای معنوی و فرهنگی مناسبی ایجاد کنیم تا  زوار ، گردشگران و مردم شهیدپرور اسلام ابادغرب بتوانند  از آن بهره  معنوی  لازم  را ببرند.

 

مراحل بازسازی بقعه مطهر امامزاده علی اکبر(ع) / نیمه اول 94

مراحل بازسازی بقعه مطهر امامزاده علی اکبر(ع)/ نوروز 95

 

امامزاده علی اکبر(ع) در روستای بدره ای حاشیه شرقی شهر اسلام آبادغرب واقع شده است و گنبد و گلدسته های این بقعه مطهر از سمت راست جاده ورودی شهر اسلام آبادغرب چشم نواز است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد