اسلام آباد خبر گزارش می دهد/

وضعیت اسفناک راه دسترسی امام زاده قاضی الکیا(ع)/مسئولین و خیرین برای رفع مشکلات امام زاده آستین بالا بزنند

کد خبر: 294700
|
12:26 - 1395/02/05
نسخه چاپی
وضعیت اسفناک راه دسترسی امام زاده قاضی الکیا(ع)/مسئولین و خیرین برای رفع مشکلات امام زاده آستین بالا بزنند
یکی از بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبا غرب که محل رجوع بسیاری از مردم این شهرستان بویژه در روزهای چهارشنبه و ایام تعطیل و مناسبت های مذهبی می باشد بقعه امام زاده قاضی الکیا(ع) است که از نبود راه دسترسی مناسب رنج می برد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بقاع متبرکه امام زادگان(ع) یکی از محل های رجوع مردم بویژه در روزهای تعطیل می باشد و اسلام آباد غرب نیز دارای سه بقعه شاخص یعنی بقاع متبرکه امام زاده حسن(ع)، امام زاده قاضی الکیا(ع) و امام زاده علی اکبر(ع) است.

 

اسلام آباد خبر پیش از این در گزارش هایی جداگانه ای مشکلات بقاع متبرکه امام زاده حسن(ع) -اینجا- و امام زاده علی اکبر(ع) -اینجا- را منتشر کرد و لزوم توجه مسئولین به این بقاع متبرکه را یادآور شد.

 

اما یکی از بقاع متبرکه شهرستان اسلام آبا غرب که محل رجوع بسیاری از مردم این شهرستان بویژه در روزهای چهارشنبه و ایام تعطیل و مناسبت های مذهبی می باشد بقعه امام زاده قاضی الکیا(ع) است که از نبود راه دسترسی مناسب رنج می برد.

 

راه دسترسی این بقعه متبرکه وضعیت بسیار اسفناکی دارد و بعضا باعث بروز مشکل برای مردم نیز می شود لذا می طلبد تا مسئولین شهرستان و استان توجه جدی تری را در این زمینه داشته باشند.

مسئول فرهنگی این بقعه متبرکه در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر گفت: یکی از مشکلات این بقعه متبرکه راه دسترسی است که خیرین در این زمینه کمک هایی را انجام داده اند و از کمک های مردمی نیز بخشی از مسیر را بتون ریزی کرده ایم.

 

حجت الاسلام علی محمودی افزود: مشکل اسکان زائر بویژه در روزهای چهارشنبه که زائران از استان های ایلام، لرستان و غیره مراجعه می کنند وجود دارد.

 

وی گفت: مدیر کل اوقاف استان قول مساعد دادند تا صد میلیون تومان وام برای احداث زائر سرا در این محل پرداخت شود ولی این مبلغ کم است و کمک خیرین را می طلبد.

 

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: از مسئولین می خواهیم در صورت امکان برای مسائل بهداشتی و همچنین تسطیح صحن امام زاده بوسیله ماشین آلات راه و شهرسازی در حد امکان کمک کنند.

 

با توجه به آنچه که در خصوص مشکلات امام زاده قاضی الکیا(ع) مطرح شد رفع مشکلات این بقعه متبرکه کوشش مسئولین و خیرین را می طلبد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد