مراسم تجلیل از خبرنگاران در اسلام آبادغرب برگزار شد+ عکس و مشروح خبر

کد خبر: 295333
|
14:42 - 1395/05/17
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از خبرنگاران در اسلام آبادغرب برگزار شد+ عکس و مشروح خبر
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان، مراسم تجلیل از خبرنگاران در مجتمع فرهنگی غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولین شهرستان، مراسم تجلیل از خبرنگاران در مجتمع  فرهنگی غدیر اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش رضا عباسی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: 17 مرداد  به واسطه شهادت این شهید اهل قلم به روز بزرگی تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه 17 مرداد روز حق گویی، حق جویی و پاسداشت قلم است، این روز را به همه اصحاب رسانه و اهل قلم تبریک گفت.

 

در ادامه فرماندار اسلام آبادغرب ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: نزدیک به 3 الی 4 هزار سال تجربه بشر بصورت اثر قابل مشاهده است در این آثار از زمان حکومت های ریش سفیدی تا حکومت های جمهوری بصورت تجربه در دسترس است و این تجربه بشر ثابت کرده برای اینکه حاکمان فاسد نشوند باید بر آنها نظارتی وجود داشته باشد.

 

وی افزود: در دوران بعد از انقلاب بحث نظارت مردمی گرچه با محدودیت هایی همراه بوده اما رو به رشد است و همه ی مسئولین باید مواظب باشند که ساده ترین چیزها مثل لباس پوشیدن تا گفتار در جلسات و... را رعایت نمایند چون مدیران علاوه بر خدا و وجدان کاری با خیل عظیمی از افکار عمومی و خبرنگاران مواجه هستند پس باید خیلی مواظب باشیم.

کریمی خاطر نشان کرد:امروزه می بینیم همه مردم به یک خبرنگار آماتور تبدیل شده اند و در شبکه های اجتماعی حقوق های نجومی به یک مطالبه عمومی بدل شده است و دولت، قوه قضائیه و هیئت وزیران با این موضوع برخورد کردند.

 

وی عنوان کرد:نقد و نظارت مثل نور خورشید است و هرجا باشد میکروب و باکتری آنجا رشد نخواهد کرد و امید است که خبرنگاران با آموزش و نظارت بیشتر نماینده شایسته ای برای مردم باشند و نباید کاری کنند که اعتماد مردم را از دست بدهند چون مردم بزرگترین سرمایه رسانه ها هستند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به عدم حضور برخی خبرنگاران در جلسه گفت: جمعی از دوستان خبرنگار گفتند عده ای را به عنوان خبرنگار برتر معرفی کنیم و بنده هم اعلام کردم  ما دستگاهی نیستیم که خبرنگاران برتر را معرفی کنیم،چون بعدا برما خرده می گیرند که بر اساس چه شاخصی معرفی کرده اید.

 

وی تصریح کرد:انتخاب خبرنگاران برتر باید توسط دستگاه های تخصصی نظیر خانه مطبوعات صورت پذیرد و ما فقط در این مجمع عمومی از همه ی خبرنگاران و فعالان رسانه ای تقدیر و تشکر می کنیم.

 

افشین کرمی تاکید کرد: وقتی بیشتر خوشحال می شویم که دوستان خبرنگار نقد منصفانه بکنند و راهکار ارائه دهند و خدا را ناظر بدانند و موشکافی و آسیب شناسی بکنند.

 

درادامه مراسم ایوب صفری به نمایندگی از خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و مشکلات خبرنگاران شهرستان پرداخت.

 

گفتنی است در این مراسم برنامه های متنوعی اعم از سرودن شعر در وصف خبرنگاران توسط استاد شرفی و اجرای موسیقی توسط هنرمندان نریمانی و فرزاد حسینی انجام گرفت.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد