با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه/

مراسم افتتاح کلانتری11 در اسلام آبادغرب برگزار شد+عکس و مشروح خبر

کد خبر: 295635
|
13:35 - 1395/07/14
نسخه چاپی
مراسم افتتاح کلانتری11 در اسلام آبادغرب برگزار شد+عکس و مشروح خبر
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مراسم افتتاح کلانتری11 در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این مراسم سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در معیت فرمانده انتظامی شهرستان ، فرماندهان نظامی سپاه و ارتش وجمعی از مسئولین شهرستان کلانتری 11 اسلام آبادغرب را اففتاح کرد.

 

در ابتدای مراسم سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، مسئولین و مدعوین خیر مقدم عرض نمود.

 

وی اظهار کرد: هر خشتی که در راستای سازندگی و امنیت روی هم گذاشته می شود باعث می شود قدمی به سوی امنیت پیش برویم.

 

 

در ادامه حسن رجبی مدیر آموزش پرورش شهرستان به نمایندگی از دانش آموزان، والدین دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بخاطر فراهم آوردن آرامش برای شهروندان تقدیر و تشکر نمود.

 

 

سید محمود حسینی معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب نیز در این مراسم  ضمن خیرمقدم به فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: اسلام آبادغرب دومین شهرستان بزرگ استان است که زمان تصدی این فرمانده انتظامی امنیت بسیار خوبی  در شهرستان برقرار شده و کاهش 29 درصدی جرائم نمونه ای از خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان است.

وی افزود: با توجه به توسعه شهر و گسترش حاشیه نشینی در اسلام آبادغرب، تقاضای ارتقاء درجه انتظامی شهرستان و احداث یک کلانتری دیگر در شهر اسلام آبادغرب دارم تا شاهد خدمات شایسته تری از نیروهای زحمتکش پلیس باشیم.

 

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن خیر مقدم به فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: در هفته امر به معروف و نهی از منکر افتخار می کنیم  برای ترویج 2 فریضه فراموش شده جایگاه جدیدی برای عزیزانی که ضابطین اصلی امر به معروف و نهی از منکر هستند احداث شده است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انتظامی در جامعه باعث کاهش منکرات و جرائم اجتماعی می شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر فقط وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه وظیفه همه مسلمانان است.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریج کرد. به همان اندازه که کار امر به معروف مقدس است کار نیروی انتظامی هم مقدس است.

 

 

در ادامه سردار امان اللهی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در خصوص شرایط امنیتی خیلی خوبی که در کشور حاکم است و نقش پلیس در ایجاد این امنیت به ایراد سخن پرداخت.

 

 

در این مراسم کلیپی از مراحل اجرا و احداث کلانتری 11 پخش گردید و پس از آن مهندس عالی پور مجری طرح های عمرانی ناجا در استان های ایلام، لرستان و کرمانشاه گفت: این کلانتری از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با زیربنای 560 متر ساختمان و 1500 متر محوطه سازی و 260 متر دیوار کشی احداث گردیده است.

 

گفتنی است؛ در پایان مراسم از سوی فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب هدیه ای به رسم یادبود به فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اهدا گردید همچنین  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اهدا لوح تقدیر از فرمانده انتظامی شهرستان و عوامل اجرایی طرح تقدیر نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد