با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان/

مراسم گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 295693
|
12:15 - 1395/07/26
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  پیش از ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان مراسم گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری در تالار شهرداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در مهر ماه سال 90 خیر و برکت فروانی برای استان کرمانشاه و همچنین شهرستان اسلام آبادغرب را به همراه داشته است.

 

 

سرهنگ خدادادیان ضمن تشکر از مسئولینی که در اجرای این مراسم همکاری نمودند، افزود: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری برکات سفر مقام معظم رهبری برای مردم و تقدیر از مسئولینی است که در راستای تحقق مصوبات سفر معظم له تلاش نمودند

 

در ادامه فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به ظلم های حکومت طاغوت ، گفت: برای اولین بار در تاریخ حکومت ها ، در سال 57 حکومت اسلامی با رهبری امام خمینی(ره)  با تکیه بر حمایت مردمی تشکیل شد و امام(ره) نه با حرکت های مسلحانه و نا با درگیری های خشونت آمیز، " امام"  شد، بلکه امام تکیه بر مردم کرد.

 

وی افزود: بعد از حضرت امام(ره) بر خلاف حکومت های موروثی شاهنشاهی، مجتهدی جامع الشرایط و فردی که به گفته دشمنان انقلاب هیچ نقطه  تاریکی در زندگی ندارد جانشین امام(ره) می شود.

 

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: توجه ویژه رهبر انقلاب از سال 68 که سکان انقلاب را بدست گرفته اند تا کنون به مناطق محروم و افراد کوخ نشین و مستضعف جامعه به وضوح مشخص است و در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه همه این را لمس کردند.

 

وی افزود: نحوه چینش مصوبات سفر رهبری خیلی جالب است که در مناطقی که افراد از لحاظ معیشتی متوسط به پایین جامعه هستند، مسجد، کانون پرورش فکری، کلانتری، کتابخانه، ورزشگاه ، مدرسه و ... دیده شده است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید برای تحقق مصوبات سفر رهبری در سال 93 تخصیص 100 درصدی برای تمام پروژه ها داده شد و این افتخاری است که در اجرای فرامین رهبری نصیب مسئولین شهرستان شده است.

 

وی افزود: عمده مصوبات به بهره برداری رسیده و تعدادی در حال طی کردن مراحل اجرایی هستند اما تخصیص بودجه داده شده و در آینده نزدیک مردم از ثمره سفر پر خیر و برکت استفاده خواهند نمود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها