با همکاری اداره اوقاف و بهداشت و درمان شهرستان/

طرح مهر تندرستی در اسلام آبادغرب اجرا شد+عکس

کد خبر: 296045
|
12:13 - 1395/10/06
نسخه چاپی
طرح مهر تندرستی در اسلام آبادغرب اجرا شد+عکس
اسلام آبادخبر: با همکاری اداره اوقاف و بهداشت و درمان شهرستان طرح مهر تندرستی در راستای حمایت از سلامت اقشار بی بضاعت در اسلام آبادغرب اجرا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب وشبکه بهداشت و درمان شهرستان طرح مهر تندرستی در راستای حمایت از سلامت اقشار بی بضاعت در اسلام آبادغرب اجرا شد.

 

در این طرح با حضور پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان  در محل خانه نور اداره اوقاف اسلام آبادغرب ویزیت و داروی رایگان، تست فشار خون و مشاوره پزشکی رایگان به بیماران صورت گرفت.

 

دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبراظهار کرد: طرح مهر تندرستی با همکاری اداره اوقاف شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده که در راستای تامین سلامت محرومان جامعه در خدمت مردم عزیز هستیم.

 

 

وی افزود: این ویزیت و اهدای داروی رایگان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار جامعه صورت می گیرد که استقبال مردمی از آن خیلی خوب بوده است.

 

حجت الاسلام محمودی مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف اسلام آبادغرب نیز در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت:  این طرح در اجرای صحیح نیات واقفین خیراندیش در سراسر استان در زمینه تامین درمان و داروی بیمارانی که توانایی مالی ندارند اجرا گردید.

 

 

وی افزود: اداره اوقاف با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان با مشکارکت پزشکان متعهد ویزیت رایگان را انجام دادند و مردم هم به خوبی استقبال نمودند و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه ها چنین طرح هایی جهت حمایت از نیازمندان استمرار داشته باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد