به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛

بهره برداری از چندین طرح در شهرستان/ استاندار کرمانشاه: پتروشیمی اسلام آبادغرب 2 ماه دیگر کلنگ زنی می شود

کد خبر: 296282
|
12:14 - 1395/11/18
نسخه چاپی
بهره برداری از چندین طرح در شهرستان/ استاندار کرمانشاه: پتروشیمی اسلام آبادغرب 2 ماه دیگر کلنگ زنی می شود
اسلام آبادخبر: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، استاندار کرمانشاه پس بهره برداری از چندین طرح در شهرستان گفت: پتروشیمی اسلام آبادغرب 2 ماه دیگر کلنگ زنی می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز دوشنبه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار کرمانشاه بهره برداری از چندین طرح در شهرستان اسلام آبادغرب صورت گرفت.

 

استاندار کرمانشاه در بدو ‌ورود به شهرستان اسلام آباد غرب، با حضور در گلزارشهدای اسلام آبادغرب به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

 

  در اولین برنامه کاری استاندار کرمانشاه، دکتر رازانی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین استانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و مصادف با هفتمین روز از این دهه  دهکده ملی مهارت را در مرکز فنی و حرفه ای اسلام آباد غرب را افتتاح نمود.

 

 

این دهکده ملی مهارت که مرکز شماره ۲ فنی و حرفه ای شهرستان اسلام آباد غرب نیز محسوب می‌شود، جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بوده که کار احداث آن از آبانماه سال 93  در زمینی به مساحت 1200 متر مربع آغاز شده  وبا اعتبار آن 17 میلیارد ریال هم اکنون به بهره برداری رسید.

استاندار کرمانشاه پس از افتتاح این مرکز از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا شده در این مرکز نیز بازدید کرد.

 

 

استاندار کرمانشاه در ادامه  برنامه کاری خود، با حضور در محل  پروژه 84 واحدی مسکن فرهنگیان اسلام آبادغرب، این پروژه را را افتتاح نمود.

 

 

  بهره برداری از  2 طرح پرورش مرغ گوشتی 30  و 20 هزار قطعه ای در برف آباد اسلام آبادغرب در مجموع با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال و اشتغال زایی 11 نفر  از دیگر پروژه هایی بود که در توسط  استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

 

دکتر رازانی استاندار کرمانشاه در در سفر کاری یک روزه به اسلام آباد غرب  با حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان دیدار نمود که در این دیدار امام جمعه شهرستان بر ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید نمود.

استاندار کرمانشاه نیز در دیدار امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به  طرح پتروشیمی اسلام آبادغرب گفت: پتروشیمی اسلام آبادغرب اشتغال منطقه را متحول می کند.

وی افزود: این طرح 2 ماه دیگر کلنگ زنی شده و در مرحله اجرا تا بهره برداری 10 هزار شغل ایجاد می کند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد