شامگاه امروز رخ داد/

تخریب یک مغازه در پی ریزش تپه چقاگاوانه در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 296787
|
21:09 - 1396/01/03
نسخه چاپی
تخریب یک مغازه در پی ریزش تپه چقاگاوانه در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: تداوم باران شدید منجر به ریزش تپه چقاگاوانه و تخریب یکی از غرفه مغازه های گاراژ علی مددی سابق در اسلام آبادغرب گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، تداوم باران شدید منجر به ریزش تپه چقاگاوانه و تخریب یکی از غرفه مغازه های گاراژ علی مددی سابق در اسلام آبادغرب گردید.

 

 

شهرام  علی یاری مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسلام آباد غرب  در این خصوص در گفتگو با خبر نگاراسلام آباد خبر اظهار داشت: در پی بارش شدید باران در 48 ساعت گذشته خاک تیه از قسمت گاراژ سست شده و بر روی یکی از مغازه ها ریزش نموده که خوشبختانه هیچ شخصی در این حادثه آسیب ندیده و غرفه هم محل کسب روسری فروشی بوده که خسارت جزئی به آن رسیده وفعلا" تخلیه شده است.

 

وی افزود: گاراژ علی مددی سابق که مورد تملک اداره کل میراث فرهنگی است، در جهت ساماندهی تعدادی ازدستفروشان پیاده روهای شهراسلام آبادغرب به پیمانکار اجاره داده شده که پیمانکار هم گاراژ را  به صورت غرفه داربست به دستفروشان اجاره داده است و طبق قرارداد هرگونه خسارت اعم از آتش سوزی و سوانح دیگر بر عهده پیمانکار می باشد.

 

یکی از مغازه داران این گاراژ در گفتگو با خبر نگاراسلام آباد خبرگفت: اگر بارندگی تداوم داشته باشد احتمال تخریب این غرفه های حاشیه تپه وجود دارد و از ترس ریزش تپه تاکنون 5 تا از غرفه ها را تخلیه کرده ایم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد