گزارش تصویری-تشریحی/

افتتاح فاز دوم بیمارستان اسلام آباد غرب/خط و نشان وزیر برای منتقدین: تعبیری که در ذهنم هست را نمی گویم اما برخی سلولهای مغزشان نا امیدی پخش می کند/ امام جمعه اسلام آبادغرب: حق این مردم جنگ زده بیش از اینهاست

کد خبر: 296969
|
12:29 - 1396/01/25
نسخه چاپی
افتتاح فاز دوم بیمارستان اسلام آباد غرب/خط و نشان وزیر برای منتقدین: تعبیری که در ذهنم هست را نمی گویم اما برخی سلولهای مغزشان نا امیدی پخش می کند/ امام جمعه اسلام آبادغرب: حق این مردم جنگ زده بیش از اینهاست
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز جمعه در سومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمانشاه، فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،پیش از ظهر امروز جمعه در سومین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمانشاه، فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب پس از وقفه ای طولانی به بهره‌برداری رسید.

 

این بیمارستان دارای ۱۲۰ تخت و در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع دایر شده است.

 

 

اعتبار هزینه شده در این بخش ۴۲۰ میلیارد ریال است.

 

عملیات کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب سال ۸۸ بوده است.

 

 

 

برخی سلول‌های مغزشان ناامیدی پخش می‌کند/در بخش سلامت هنر نکردیم

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت در ابتدای دولت تدبیر و امید قول دادیم که ۲۱ هزار تخت بیمارستانی را تحویل دهیم اما امروز چند هزار تخت هم بیش از قولی که دادیم عمل کردیم.

 

قاضی زاده هاشمی پس از بازدید از بخش های مختلف فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب  گفت: امروز هم فاز دوم بیمارستان امام خمینی در اسلام آبادغرب افتتاح می شود که حدود ۵۰ درصد آن در دولت تدبیر و امید انجام شده است باید به سمتی برویم که تمام نیازهای این شهرستان و چند شهر مجاور آن را در اسلام آباد غرب تامین کنیم.

 

 

وی با تغییر فضای مراسم و با اشاره به مسائل حوزه سیاست خارجی تاکید کرد: برخی تمام سلول های مغز شان یأس و ناامیدی تولید می کند در حالیکه آقای روحانی و آقای ظریف کارهای بزرگی انجام دادند و ورق برگشت کار از ایران هراسی و شرایطی که دیگران برای ظلم به ایران آماده کرده بودند به شرایط فعلی رسیده است.

 

وزیر بهداشت گفت: دنیا دیگر فضای تعامل است و اینگونه نیست که فقط یک نفر یک نفع ببرد. تعبیری در ذهنم هست که نمی توانم آن را به کار ببرم اما ما ایرانی ها فکر می کنیم در یک معامله اگر نفع نکنیم باختیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه سخنانش به موضوعات خارج از مسائل حوزه سلامت کشیده شده است، گفت: بهداشت و حوزه سلامت یکی از شاخص های توسعه در جهان است و ما با رتبه ۱۵۳ هنوز در جایگاه مناسبی قرار نداریم و دوستان فکر نکنند که هنر کردیم مادر دولت یازدهم مشکلاتی از جمله در حوزه وصول مطالبات و تامین منابع داشتیم که در اواخر سال ۹۵ کمی اوضاع بهتر شد و امیدواریم در سال ۹۶ بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

 

مسئولین دولت قطعا" از کمی و کاستی های غرب استان مطلع هستند/حق مردم بیشتر از اینهاست

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،امام جمعه شهرستان در سالن کنفرانس بیمارستان امام(ره) اسلام آبادغرب ضمن خیرمقدم به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیأت همراه  اظهار کرد: مسئولین دولت قطعا" از کمی و کاستی های غرب استان مطلع هستند.

 

 

وی با بیان اینکه این اقدام را در سال جدید اقتصاد مقاومتی تولید و عمل به فال  نیک می گیریم، گفت: مردمی که جنگ را با خون، گوشت و پوستشان لمس کردند حق شان بیشتر از اینهاست.

 

پروژه افتتاح شده توسط وزیر بهداشت نیاز به تکمیل و تجهیز دارد

 

 فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: این بخش جدید بیمارستان که افتتاح شد و هم بخش قدیمی بیمارستان نیاز به تجهیز دارد و باید برای تجهیز آن مساعدت شود.

 

 

افشین کریمی گفت: دستگاه ام.آر.ای هست اما هنوز مکان آن آماده نشده و باید مکان آن برای استفاده وجود داشته باشد که امیدوارم این هم محقق شود.

 

وی افزود: اسلام آباد غرب قطب درمانی غرب استان کرمانشاه و حتی بخشهایی از استان ایلام و لرستان است اما تخصص هایی مانند رادیولوژی، مغز و اعصاب و... را کمبود داریم که نیاز به توجه ویژه دارد.

 

 

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه سفر پر خیر و برکتی بود و امروز با تخصیص های اعتباری ۱۰۰ درصد این پروژه ها و با پیگیری های مجدانه مدیران استان و نماینده مجلس کارهای خوبی مثل پتروشیمی اسلام آباد غرب در حال به ثمر نشستن است.

 

 

خیلی از مردم شهرستان اسلام آبادغرب بخاطر ضعف امکانات عزیزانشان را از دست دادند

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: من مجبور شدم  در مجلس هفتم و هشتم از دو وزیر سوال کنم  و12 تذکر بدهم بخاطر نیازشهرستان که الان مشخص شده که بیش از 15 درصد تصادفی ها و فوریتی ها به بیمارستان اسلام آبادغرب اعزام می شود.

 

وی افزود: متاسفانه هم پدرم و هم مادرم در این بیمارستان فوت کردند و خیلی از مردم شهرستان اسلام آبادغرب بخاطر ضعف امکانات عزیزانشان را از دست دادند و امروز بخش ویژه ای از این مشکلات حل می شود.

 

 

فلاحت پیشه با بیان اینکه؛ من قدردان زحمات دولت هستم، گفت: امیدوارم دیگر وعده هایی که دولت در زمینه راه آهن غرب کشور  وپروژه هایی نظیر پتروشیمی به مردم داده عملیاتی شود.

 

وی با درخواست از وزیر برای اختصاص بودجه جهت احیای فاز قدیم بیمارستان اسلام آبادغرب، افزود: بیمارستان اول اسلام آبادغرب یادگار شهدای ماست و بزرگترین جنایت علیه حوزه بیمارستانی منافقین در اسلام آبادغرب انجام دادند و بیمارستان شهر را با بیماران به آتش کشیدند.

 

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات بیمارستانی و نیازمندی های این بیمارستان نیامده، که با توجه به مکاتبات انجام شده وزیر محترم عنایت ویژه جهت رفع نیازمندی های تجهیزاتی داشته باشند و انشاءالله اسلام آبادغرب در اولویت اول بهداشت و درمان منطقه قرار گیرد.

 

وی با تاکید برتوجه ویژه به بخش نرم افزاری و جذب پزشکان متخصص برای منطقه، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقاضا نمود که پرسنل بهداشت و درمان شهرستان که با کمترین امکانات فعالیت می نمایند مرد تشویق قرار گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد