با حضور مسئولین قضایی، انتظامی و بهداشت شهرستان صورت گرفت/

بازدید از نانوایی ها و اماکن عرضه کننده مواد غذایی اسلام آبادغرب/ پلمب 2 مکان توزیع مواد مخدر در شهرستان +تصاویر

کد خبر: 297067
|
15:58 - 1396/02/06
نسخه چاپی
بازدید از نانوایی ها و اماکن عرضه کننده مواد غذایی اسلام آبادغرب/ پلمب 2 مکان توزیع مواد مخدر در شهرستان +تصاویر
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز مسئولین قضایی، انتظامی و بهداشت شهرستان در بازدید از نانوایی ها و اماکن عرضه کننده مواد غذایی شهرستان دو باب نانوایی متخلف و همچنین 2 مکان توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب را پلمب کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز مسئولین قضایی، انتظامی و بهداشت شهرستان در بازدید از نانوایی ها و اماکن عرضه کننده مواد غذایی شهرستان دو باب نانوایی متخلف و همچنین 2 مکان توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب را پلمب کردند.

 

بیژن نجفی رییس دادگستری اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگاراسلام آباد خبر، گفت: دادگستری شهرستان جهت حفظ حقوق عامه شهروندان نظارت لازم را بر اماکن عرضه کننده مواد غذایی، نانوایی ها و قنادی های سطح شهر را دارد.

 

وی افزود: در این راستا یوم جاری دادستان شهرستان با دعوت از شبکه بهداشت و نیروی انتظامی با ورود به این موضوع به  چندین مورد از عرضه کننده مواد غذایی تذکرات لازم داده شده  و 2 باب نانوایی متخلف را پلمب و به اتهام تهدید علیه سلامت عمومی برای آنها پرونده تشکیل داده است.

 

 

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: این نظارت به لحاظ ضرورت حفظ سلامت شهروندان و مخاطراتی که از مصرف مواد غذایی ناسالم برای شهروندان ایجاد می گردد، کماکان ادامه خواهد داشت لذا از کلیه همشهریان عزیز تقا می شود در صورت مشاهده مواردی از تخلفات بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می اندازد حتما" موضوع را به شبکه بهداشت و دادستانی اعلام نمایید.

رییس دادگستری شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صبح امروزپلمب 2 باب منزل مسکونی که اقدام به توزیع مواد مخدر می نمودند صورت گرفت.

وی افزود: شهروندان عزیز جهت ارتقای امنیت جامعه در صورت مشاهده هرگونه  فعالیت خرده فروشی مواد مخدر موارد را به دادستانی و پلیس 110 شهرستان اطلاع رسانی نمایید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها