گزارش/

بازدید فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از کانون ترک اعتیاد آرامش

کد خبر: 297100
|
02:42 - 1396/02/11
نسخه چاپی
بازدید فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از کانون ترک اعتیاد آرامش
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از کمپ ترک اعتیاد آرامش در اسلام آبادغرب بازدید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،‌ سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با حضور در کانون ترک اعتیاد آرامش در اسلام آبادغرب با مددجویان این کمپ دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی به همراه معاونت فرهنگی سپاه شهرستان و تنی چند از اصحاب رسانه شهرستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کمپ آرامش با حضور در آسایشگاه این مددجویان با آنها از نزدیک دیدار و گفت‌وگو نمود.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در ابتدای جلسه در جمع مدد جویان کمپ آرامش پای درد دل ها و بیان مشکلات ایشان  نشست.

 

 

 

در ادامه سرهنگ خدادادیان با بیان اینکه؛ یاد خداوند آرام بخش دلهاست، گفت: سعادتی پیدا کردیم که در جمع شما حضور پیدا کردیم و انشاءالله هر چه زودتر از این بیماری پاک شوید.

 

وی افزود: وقتی به چهره های شما می نگرم همه چهره های شما زیباست و حیف است این چهره های زیبا با قد و بالای رعنا بخاطر غفلت به این بیماری و گرفتاری دچار شده اید.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اظهار کرد: همه شما با میل و رضایت خودتان وارد این گرفتاری شده اید و هیچ کسی شما را اجبار نکرده و نمی توانید خانواده یا جامعه را مقصر بدانید، خود شما باعث شدید مردم از شما فاصله بگیرند، لذا باید این درد را تحمل کنید تا پاک شوید.

 

وی با اشاره به طرد فرد معتاد از سوی خانواده و جامعه بعنوان یکی از واقعیت های تلخ جامعه، گفت: همه چیز بستگی به اراده شما دارد و می توانید با یاد خدا بر مشکلات غلبه کنید، چون خداوند خیلی بخشنده و مهربان است و محبت ذات اقدس باریتعالی از محبت تمام مادران هستی بیشتر است، پس اگرنیت شما خالص باشد و قلبا" از خدا بخواهید خداوند به شما کمک خواهد کرد و تمام درها به روی شما باز خواهد شد.

 

 

سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: خلاص شدن از این بیماری خیلی درد و زجر دارد اما وقتی پاک می شوید خیلی لذت بخش است.

 

وی با بیان اینکه؛ برخی از دوستان شما بیکاری را دلیل گرفتار شدن در دام اعتیاد می دانند، گفت: این تفکر درست نیست چون برخی بدنبال شغل پشت میز نشینی هستند در حالیکه جامعه ما به همه نوع شغل نیاز دارد و اگر کسی واقعا" بدنبال کار باشد، کار برای همه هست.

 

 

وی با اشاره به نام نیک برخی عیاران و پهلوانان قدیمی گفت: غرور و خود برتر بینی برخی افراد در گذشته باعث زمین خوردن آنها شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب بیان کرد: برخی لذت های دنیوی و زودگذر هستند، پس بهتر است در همه کار به خدا توکل کنید و از خدا کمک بخواهید و در کلاس های مشاوره ای تان از معنویت بهره ببرید و برای رفع مشکلات به ائمه معصومین(ع) که همگی سفینه نجات هستند متوسل شوید و به ویژه به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) متوسل شوید چون این امام بزرگوار تمام خوب و بد را با هم در سفینه نجات خویش جا می دهد و سرعت آن هم بیشتر است و زودتر نتیجه خواهید گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد