گزارش/

برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 298010
|
17:01 - 1396/05/07
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد همزمان با سالروز عملیات مرصاد در ۵ مرداد، در مجتمع فرهنگی هنری غدیر اسلام آبادغرب آغاز به کار نموده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد با موضوع دفاع مقدس از ۵ تا ۸ مرداد در اسلام آبادغرب در حال برگزاری می باشد.

 

رضا عباسی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: ۴۰ اثر از هنرمندان استان‌های کردستان، لرستان، همدان، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که  پس از مشاهده و بازبینی آثار توسط داوران، ۸ اثر برای حضور و نمایش در جشنواره برگزیده شدند.

 

وی افزود: افتتاحیه نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر مرصاد با حضور نمایندگان گروه های شرکت کننده در جشنواره، صبح روز پنج شنبه ٩٦/٥/٥ و در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در محل یادمان شهدای مرصاد پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در تنگه مرصاد صورت گرفت.

 

گفتنی ست؛ در این جشنواره نمایش‌های  «پوتین‌های عموبابا» از اسلام آبادغرب، «خواب رویا» و «این یوسف ...» از کرمانشاه، «آبی‌ترین آسمان» از همدان، «نذر مادر» از لرستان،  «روزی روزگاری پیرمردی» از ایلام و «زیر باران از تو می‌خوانم» و «ادوارد» از خوزستان  برای اجرا به روی صحنه می‌روند.

 

شایان ذکر است؛ سرهنگ قره تپه مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه  در معیت فرماندار شهرستان، رییس اداره ارشاد و مسئول بسیج هنرمندان اسلام اباد غرب از جشنواره تئاتر مرصاد بازدید بعمل آورد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد