توسط سردار ریحانی صورت گرفت؛

افتتاح دو باب ساختمان اداری در سپاه اسلام آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 301602
|
15:57 - 1397/02/01
نسخه چاپی
افتتاح دو باب ساختمان اداری در سپاه اسلام آبادغرب +تصاویر
اسلام آبادخبر: دو باب ساختمان اداری در سپاه اسلام آبادغرب توسط فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بعد از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل سپاه و روز پاسدار، دو باب ساختمان اداری در سپاه اسلام آبادغرب توسط فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان افتتاح شد.

 

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاح ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار وهمچنين ولادت پرچمدار كربلا حضرت اباالفضل العباس ( روز جانباز) و میلاد باسعادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد:  امروز در سپاه اسلام آباد غرب افتتاح بعضی از پروژه های و برخی از اماکن مورد نیاز بسیج و سپاه را داشتیم.

وی افزود:  سپاه منشأ خدمات بسیار زیادی در نظام جمهوری اسلامی شده است و امروز هم مورد تحریم و تهدید سردمداران نظام سلطه قرار گرفته اما به حمد خدا، سپاه با پشتوانه و جایگاه مردمی برگرفته از  فرمایشات مقام عظمای ولایت  در همه صحنه های این انقلاب، دفاع، امنیت، سازندگی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی  آماده ارائه خدمات به مردم  سربلند ایران اسلامی هست و سپاه  در همه بحران ها نیز با پشتوانه مردمی و با بصیرت و آگاهی مردم همیشه ایران اسلامی همگام با دیگر قوای مسلح ارتش قهرمان، نیروی انتظامی و عزیزان بسیج مردمی در مقابل همه تهدیدها و خواسته های خارج از عقل و منطق نظام سلطه ایستاده است.

 

 

در حاشیه این بازدید سردار ریحانی با جمعی از پاسداران و پایوران وظیفه دیدار نمود و از احوال و مشکلات ایشان جویا شد.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه آیین افتتاح گفت: این دو باب ساختمان با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال از اعتبارات سپاه به بهره برداری رسیده است.

 

وی در خصوص ساختمان قدیمی سپاه اسلام آبادغرب که مورد بازسازی قرار گرفت، عنوان کرد: این ساختمان یادگار دفاع مقدس است که در عملیات مرصاد توسط منافقین کوردل به آتش کشیده شد.

 

سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: مقر سپاه اسلام آبادغرب قدمگاه بسیاری از شهیدان بزرگ است که باید با وضو در این مکان قدم برداشت.

 

گفتتنی است ساختمان های مورد افتتاح بنام اولین شهید مدافع حرم شهرستان حاج خیرالله احمدی فرد و پاسدار شهید منوچهر عباسی مزین گردیده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد