گزارش/پیگیری احداث بيمارستان خیرساز شهرستان؛

بزودي عمليات تجهيز كارگاه بيمارستان جديد اسلام آباد غرب آغاز می شود

کد خبر: 302252
|
12:53 - 1397/04/13
نسخه چاپی
بزودي عمليات تجهيز كارگاه بيمارستان جديد اسلام آباد غرب آغاز می شود
اسلام آبادخبر: آخرین پیگیری احداث بيمارستان خیرساز شهرستان حاکی از این است که بزودي عمليات تجهيز كارگاه بيمارستان جديد اسلام آباد غرب آغاز می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، کلنگ ساخت بیمارستان ٩۶ تختخوابی جدید اسلام آباد غرب دقیقا" یک ماه پس از زلزله شدید غرب کشور که منجر به تخریب بیمارستان تازه تاسیس اسلام آبادغرب شد، در چهارشنبه 22 آذر ماه 96  با حضور وزیر بهداشت و خیرین سلامت توسط سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل  به نمایندگی از بانکها و موسسات اعتباری بر زمین زده شد.

 

اين بيمارستان که قرار است به همت بانكهاي خصوصي كشور و با اعتباري بالغ بر 60 ميليارد تومان در شهرستان اسلام آباد غرب ساخته شود در زمین اهدایی به مساحت  ۱۲ هزار متر که وقف خاندان زنگنه است، احداث می شود.

 


 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، صبح روز یکشنبه 10 تیرماه 97 و با حضور معاون وزير بهداشت و نمايندگان بانكهاي خصوصي رايزني در خصوص آغاز عمليات اجرايي پروژه بيمارستان جديد اسلام آباد غرب انجام شد.
 

 

 

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان كرد: كار واگذاري زمين و تغيير كاربري آن تا چند روز آينده به پايان مي رسد و انتظار داريم  با توجه به وضعيت استراتژيك شهرستان و حجم بالاي مراجعين به بيمارستان قديمي، انشاءالله عمليات اجرايي اين پروژه كه  به همت خيرين ساخته خواهد شد آغاز شود و در همين راستا همه دستگاههاي اجرايي شهرستان پاي كار خواهند بود.

 

در اين جلسه دكتر ايازي معاون وزير بهداشت با قدرداني از زحمات انجام گرفته براي  تهيه و در اختيار قرار دادن زمين پروژه ابراز اميدواري كرد كار تجهيز كارگاه اين بيمارستان با استقرار نماينده خيرين در شهرستان انجام خواهد شد.

 

 

در همین رابطه؛ دکتر محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گفتگو یااسلام آباد خبر،  در تشریح آخرین مراحل روند احداث بیمارستان جدید اسلام آبادغرب، گفت: امورات اداری پیش از این با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شده و پیگیری زمین موقوفه جهت اخذ قرارداد صورت گرفته، کار استعلامات لازم من جمله اداره ثبت، جهاد کشاورزی و اوقاف جهت امورات محضری انجام شده است و انشاءالله امورات مربوط  به اخذ قرارداد، تفاهم نامه و تغییر کاربری در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: همزمان با امورات ذکر شده زمین بصورت آماده در اختیار خیرین قرار گرفته، چون طراحی بیمارستان چندین ماه زمان می برد تا تاخیری در کار پیش نیاید و خیرین دست اندرکار این مجموعه در طول این مدت در راستای طراحی بیمارستان جدید 96 تختخوابی در 4 تا 6 طبقه  اقدام نموده اند.

وی با اشاره به سخنان خیرین که اعلام نمودند این بیمارستان جدید ضد زلزله را در طول 12 تا 18 ماه می سازیم، گفت: کیفیت، ایمنی و استحکام سازه برای ما مهمتر از زمان ساخت بنا می باشد، چون تخریب فاز دوم بیمارستان امام(ره) اسلام آبادغرب در زلزله 21 آبان 96، باعث شد که شهرستان اسلام آبادغرب سالها از پیشرفت درمان و علوم پزشکی جا بماند.

 

گفتنی ست؛ سید امین جوادی، مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، نماینده بانکها و موسسات اعتباری، در مراسم کلنگ زنی بیمارستان جدید اسلام آباد غرب با کنایه به تخریب بیمارستان تازه تاسیس اسلام آبادغرب، گفت: ما این بیمارستان ضد زلزله را با نظارت خودمان می سازیم که در مقابل زلزله 9 ریشتری هم مقاوم باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد