در سفری یک روزه به اسلام‌آباد غرب صورت گرفت؛

بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه‌های تولیدی در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 302659
|
14:03 - 1397/05/28
نسخه چاپی
بازدید استاندار کرمانشاه از کارخانه‌های تولیدی در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه درسفری یک روزه به اسلام‌آباد غرب از برخی واحدهای تولیدی فعال و راکد این شهرستان بازدید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، استاندار کرمانشاه به همراه برخی از مسئولان استانی امروز یکشنبه در سفر به شهرستان اسلام‌آباد غرب از برخی کارخانه‌جات تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

مهندس بازوند استاندار كرمانشاه در اولین برنامه سفر کاری خود به اسلام آباد غرب در جلسه هيئت مديره نيروگاه برق فراب شرکت کرد.

 

 

  وی در  بازدید از طرح نیروگاه سیکل ترکیبی فرآب عنوان کرد:  تلاش می کنیم با حمایت لازم شاهدشروع کار سنکرون واحد اول گازی آن تا پایان امسال باشیم.

این نیروگاه شامل دو واحد گازی و یک واحد بخار کلاس F است. برنامه ی مدیران این واحد برای تکمیل این واحد نیروگاهی پایان سال ۹۸ و پیشرفت آن در حال حاضر ۷۵ درصد است.

 

بازدید از کارخانه کاشی کاژه با اشتغال ۶۰۰ نفر و تولید  سالیانه ۱۵ میلیون مترمربع ، دومین برنامه استاندار کرمانشاه بود، وی با مدیران این کارخانه در خصوص مسائل و مشکلات آنها صحبت و گفتگو کرد.

 

 

بازدید از کارخانه تولید لبنیات مانیزان با اشتغال ۵۰۰ نفر یکی از برنامه‌های هوشنگ باوزند مدیر ارشد استان در سفر به اسلام‌آباد غرب بود؛ در این بازدید اعلام شد که میزان صادرات مجموعه در سال گذشته ۴۰ میلیون یورو بوده است. همچنین در این کارخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار کرمانشاه و مدیران صنعتی و اقتصادی برای رفع مشکلات کارآفرینان در واحد تولیدی برگزار شد.

 

 

استاندار کرمانشاه همچنین از گمرک منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آباد غرب و فعالیت های این مجموعه نیز بازدیدی داشت.

مدیران شرکت‌های سرمایه گذاری افزایش نرخ ارز و گران شدن اقلام وارداتی را علت توقف احداث کارخانه های تولیدی و اقتصادی اعلام کردند.

 

 

 هوشنگ بازوند در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان اسلام‌آباد غرب، با انتقاد از بلاتکلیفی یک واحد گلخانه در اسلام آبادغرب که چندین سال راکد مانده اظهار داشت: چه کسی باید پاسخ بی‌اعتمادی ایجاد شده به خاطر کلنگ‌زنی وزیر را بدهد.

 

استاندار کرمانشاه افزود: ۲ سال است کلنگ این گلخانه به زمین خورده اما هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است، اگر نمی‌خواهید کاری انجام دهید اعلام کنید.

 

 

در ادامه سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان، مهندس بازوند  در روستای چقاجنگا حضور پیدا کرد و با کلنگ زنی گازرسانی این روستا، عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۶ روستای بخش حمیل از شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.

سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز در شهرستان، گفت:  عملیات گازرسانی به این 26 روستا ظرف یک سال به پایان خواهد رسید، وی قول داد گازرسانی 15 روستای آن را تا پایان سال 97 به اتمام برسد.

 

 

در ادامه استاندار کرمانشاه و هیئت همراه به پاس قدردانی از جانفشانی های شهدا، جانبازان و آزادگان در دفاع جانانه از وطن، در منزل محمدباقر پراکوهی آزاده سرافراز اسلام آبادی حضور پیدا کرد.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: آزادگان حق بزرگی بر گردن نظام دارند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها