با همت نیروهای مردمی بسیج، ارتش و امدادی صورت گرفت؛

مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل های حد فاصل اسلام آبادغرب و استان ایلام/ بیش از 100هکتار از مراتع جنگلی در آتش سوخت+تصاویر

کد خبر: 302821
|
12:58 - 1397/06/14
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل های حد فاصل اسلام آبادغرب و استان ایلام/ بیش از 100هکتار از مراتع جنگلی در آتش سوخت+تصاویر
اسلام آبادخبر: آتش سوزی در مراتع و جنگلهای حد فاصل اسلام آبادغرب و استان ایلام با حضور 200 نفر از نیروهای مردمی و امدادی پس از 24 ساعت مهار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، : آتش سوزی در مراتع و جنگلهای حد فاصل اسلام آبادغرب و استان ایلام با حضور 200 نفر از نیروهای مردمی بسیج و امدادی   پس از 24 ساعت مهار گردید.

 

ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل  در این رابطه به خبرنگار ما گفت: آتش سوزی در منطقه بانه زار شقل بهار آب، حد واسط بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب و شهر شباب از توابع شهرستان سرابله استان ایلام درعصر روز دوشنبه 12 شهریور آغاز شد و پس از 24 ساعت تلاش بی وقفه عوامل اطفاء حریق در ساعت 20 شب گذشته سه شنبه 13 شهریور حریق بطور کامل مهار گردید.

 

وی افزود: در اطفاء  این  آتش سوزی گسترده  بیش از 200 نفر از نیروهای مردمی بسیج، ارتش، دهیاران، شورا ، هلال احمر، آموزش و پرورش،  منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، پرسنل بخشداری حمیل ، و همچنین نیروهای مردمی و ادارات تابعه شهر شباب از شهرستان سرابله به مدت 24 ساعت فعالیت داشتند.

 

بخشدار حمیل با بیان اینکه علت حریق مشخص نمی باشد، گفت: در این آتش سوزی بالغ بر 100هکتار  از مراتع جنگلی سوخته و تعدادی از درختان جنگلی هم آسیب دیده اند.

 

وی افزود: این آتش سوزی در کمتر از 6 ساعت در شب دوشنبه 12شهریور مهار گردید، اما بعلت وزش باد شدید بازهم آتش مجدد شعله ور شده و بعلت وزش شدید باد و صعب العبور بودن منطقه سطح 100 هکتار از جنگل های منطقه را در بر گرفت اما با تلاش عوامل اطفاء حریق خوشبختانه این حریق در عرض 24 ساعت مهار شد و شب گذشته تا صبح هم تعدادی از نیروهای داوطلب مردمی بعنوان کشیک در منطقه مشغول نگهبانی بودند تا خدای نکرده آتش مجدد شعله ور نشود.

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد