طی پیام ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مسئولین اسلام آبادغرب از مردم برای حضور در راهپیمایی 13آبان

کد خبر: 303675
|
13:23 - 1397/08/12
نسخه چاپی
دعوت مسئولین اسلام آبادغرب از مردم  برای حضور در راهپیمایی 13آبان
اسلام آبادخبر: مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب طی پیام ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب  طی پیام ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای از همه اقشار مردم  برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کردند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام مهری با توجه به فرا رسیدن سالروز استکبارستیزی اظهار داشت: ۱۳آبان تسخیر لانه جاسوسى و روز ملى مبارزه با استكبار جهانى؛ روز دانش آموز - روز شکوفایی جوان مومن انقلابی است.

 

وی افزود: پیوند روز دانش آموز با روز ملى مبارزه با استكبار جهانى سبب پیشتازى جوانگرایى در عرصه آمریكا ستیزى و استكبار ستیزى شده است. جنایات آمریكا و استمرار آن تا ۱۳ آبان امسال كه از سوى رئیس جمهور این كشور موعد شروع دور جدید تحریم‌هاى نفتى تعیین گردیده سبب شده تا شعار مرگ بر آمریكا به شعورى ضد آمریكایى نه در ایران بلكه سراسر جهان تبدیل شود.

 

امام جمعه شهرستان گفت: شعار مرگ بر آمریكا واكنش ملت ایران به رفتارهاى خصمانه این كشور در ایران باز مى‌گردد كه با فلسفه انقلاب اسلامى نیز همخوانى داشت. لذا در بیان ریشه‌هاى شكل‌گیرى این شعار مى‌توان به ماهیت سلطه ستیزى، استكبار ستیزى، برائت از مستكبران و مشركان، دشمن‌شناسى و بصیرت ملت ایران، سابقه آمریكا در كودتاى ۲۸ مرداد ۳۲، حمایت از رژیم پهلوى، تلاش براى مقابله با قیام ملت ایران و تحمیل جنگ و تحریم‌هاى اقتصادى اشاره كرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریكا از همان ابتداى طرح آن مخالفانى هم داشته است كه برخى با آن‌ها برداشت‌هاى انحرافى از مباحث دینى و اخلاقى نظیر لزوم عدم تعیین مصداق براى استكبار و یا پرهیز مومنان از نفرین و لعن همراه بوده است اما تبارشناسى مخالفان نشان مى‌دهد این مخالفت‌هایى كه از سوى جبهه ملى، نهضت آزادى، برخى تكنوكرات‌ها به بهانه تنش زدایى، و جریان تجدید نظرطلب به‌دلیل تسلیم پذیرى در مقابل قدرت آمریكا داراى پشتوانه اعتقادى و حتى برنامه‌ریزى براى بازگرداندن آمریكا به كشور صورت‌گرفته و مى‌گیرد.

 

حجت الاسلام مهری بیان داشت: شعار مرگ بر آمریكا بنابه دلایل عقلى و نقلى زیادى باید استمرار داشته باشد ازجمله آن‌كه؛ كینه توزى آمریكا علیه كشورمان در قالب‌هاى مختلف جنگ رسانه اى، اقتصادى، سیاسى و فرهنگى ادامه دارد، ایادى آمریكا در ایران و سراسر جهان براى كاهش نفرت عمومى از این كشور هزینه مى‌كنند، این شعار به باور امام راحل(ره) داراى اثر وضعى و تأثیر عملى است، حذف شعار آمریكا با هدف دفاع از این كشور و وادار كردن مردم به توبه در نگاه به آمریكاباشد، امروز شعار مرگ بر آمریكای ملت ایران فراگیر و جهانى شده و تا تغییر راهبردها و سیاست‌هاى غلط آمریكا باید ادامه یابد.

 

 

وی تاکید نمود: ان شاءالله 13 آبان امسال هم ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور و شعور خود یکبار دیگر به دنیا نشان خواهند داد همچنان بر آرمانهای نظام اسلامی ایستاده اند و هراسی از این تهدیدهای تو خالی و تحریمهای ناجوانمردانه نخواهند داشت .

 

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر کریمی فرماندار اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: روز ۱۳ آبان امسال برای ما مهمتر از سالهای قبل است و باحضور چشمگیر و پرشور این جنگ روانی که رئیس جمهور نا اهل آمریکا با عنوان آغاز تحریم ها عنوان کرده را با شعارهای استکبار ستیز خود پاسخ خواهیم داد.

 

فرماندارشهرستان گفت: امروز انسجام ملی ما عامل موضع گیری آمریکاست وروز ۱۳ آبان اعلام همبستگی آحاد مختلف مردم ایران و مبارزه با استکبار جهانی است

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در پیامی از امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور در این پیام آورده است: امسال 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی مصادف با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ایام خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی گردید و محرم و صفر نماد آزادگی و ظلم ستیزی و مبارزه با طاغوت است .

 

ملت ایران به مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در آن دوران با تاسی از مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و 13 آبان ماه را یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران ساختند و در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق شد که امام خمینی (ره ) از آن به انقلاب دوم یاد کردند .

 

امروز و در این برهه از زمان و در ایامی که مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان اسلام آبادغرب هنوز از خدمت رسانی به زوار اربعین سرور و سالار شهیدان فارغ نشده اند؛همگام با ملت شریف ایران اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا با حضور دشمن شکن خود در صحنه یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی زیر دستش فریاد خواهند زد .

 

ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند و لفاظی‌ها و لجن پراکنی‌های رئیس جمهور منفور آمریکا نسبت به ملت بزرگ ایران و نهادهای انقلابی و مردمی را شدیدا محکوم می کند.

 

به گزارشاسلام آبادخبر، خسرو تمری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به اهمیت این رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پرداخت و بیان داشت : ١٣ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یک روز حماسی و زنده و جاودانه است و سرمنشاء انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

 

وی گفت: ١٣ آبان سال ٤٣ با تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه رقم خورد و سرمنشاء حرکت های انقلابی ایران را رقم زد تا ١٣ آبان سال ٥٧ که منجر به کشتار دانش آموزان شد تا ١٣ آبان سال ٥٨ که منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد همه حکایت از آن دارد که باید ١٣ آبان را مورد توجه ویژه قرار داد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت : مردم با حضور گسترده خود پاسخ تمام سیاست های ضد ایرانی آمریکا را خواهند و حماسه ای باشکوه را به نام شهرستان اسلام آباد غرب در تاریخ ثبت خواهند کرد.

 

تمری در ادامه افزود : بدون شک جنگ روانی ترامپ علیه ملت ایران با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ١٣ آبان خنثی خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جمال الدین برجی در جلسه مدیران مدارس که در پژوهش سرای دانش آموزی برگزار گردید، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی وتبیین قیام امام حسین(ع) در مقابله با ظلم وستم وعدم پذیرش ذلت، گفت: حسین زمانه زنده است وبا رهبری خردمندانه اش ادامه دهنده راه این امام همام است ومردم شریف ایران با بصیرت راه امام حسین(ع) وامام خمینی (ره)را ادامه خواهند داد.

 

جمال الدین برجی در جمع مدیران مدارس گفت : چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران و مردم دنیا شناخته شده است. این کشورجنایتکار در راستای رسیدن به منافع نامشروع خود، اقدام به چپاول کشورهای مختلف دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه می کند اما ملت ما با رهبری خردمندانه وعالمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بیدارتر از همیشه توطئه های این دشمن قسم خورده ملت ایران راخنثی خواهند نمود وبا شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان وفاداری خود را به امام و رهبری ونظام مقدس اعلام می نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امسال با توجه به تحولات منطقه، بسیار پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 13آبان شرکت خواهند کرد، گفت: دشمنی دنیای استکبار نسبت به گذشته در قبال انقلاب اسلامی بیشتر شده است. قطعا امسال مردم و مسئولان به راهپیمایی 13 آبان نسبت به گذشته اهمیت بیشتری قائل خواهند شد.

 

ایشان ضمن فراخوان کلی فرهنگیان ودانش آموزان به شرکت در یوم الله 13 آبان اظهار داشت: فرهنگیان ودانش آموزان،  بابصیرت و حضور در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب و اسلام اعلام خواهند کرد که در مقابل ظلم و ستم کوتاه نخواهند آمد وهمواره پشتیبان این انقلاب ویار ویاور رهبر ووفادار به آرمان های والای امام خمینی (ره) وادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.

 

 

 

بسمه تعالی

ما اصناف بازاریان شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای یوم الله 13آبان روز نماد مقاومت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تکریم از رشادت ها و حماسه آفرینی های تاریخی دانش آموزان و دانشجویان درمبارزه با استکبار جهانی و یاد آوری در دفاع از حقوق ملت و عمل به آرمان های امام خمینی رحمت الله علیه و منویات ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب به رسالت تاریخی خویش وفا دار هستیم و همراه با احاد مردم و فرهیختگان دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ 13آبان شرکت نموده وبار دیگر بر اصول انقلاب اسلامی ایران تاکید خواهیم کرد.

اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان اسلام آباد غرب

 

بسم الله رحمن رحیم.

13آبان ماه نماد انقلابی به پیش اهنگی نسل حاضرو راهبری پیرمدبری است که رهروانش بر گلدسته های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند.یاداور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبداد گریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشانده اند.

  حماسه ۱۳ ابان ثابت کرد که همه ی قدرتهای به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است ،در ۱۳ ابان مردم عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر،همچون کوهی استوار است،کاهی بیش نیست،در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد،تکیه بر محبوب بندگان،خدای خمینی افرین،تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.سیزده ابان به همه ی مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند،میتوانند هویت خود را با نفی قدرتهای استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

  سیزدهم ابان ماه، سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان و دانش اموزان،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،تسخیر لانه جاسوسی امریک و بر ملا شدن سیاستها و نیرنگهای استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی را دوباره برای ملت جان بر کف ایران زنده میکند.استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگترین شبکه رسانه ای دنیا،از رویارویی با ملت ایران طرفی نبسته است،اینک با شیوه های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی رو آورده و جوانان و خانواده ها را نشانه رفته است.لذا ما ملت بزرگ ایران با شناخت این ترفند ها و برنامه های غیر اخلاقی دشمن زبون تجدید پیمان خود را با معمار کبیرانقلاب اسلامی،شهداو رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی را اعلام میداریم و با حضور در یوم الله ۱۳ابان یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های استکبار جهانی خواهیم زد


 سرگرد پاسدار حامد پیرو
فرمانده گردان امام حسین علیه اسلام آباد غرب

 

 

بسمه تعالی
با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 1357 عملا دست مداخله گر آمریکا در اداره کشور عزیزمان قطع شد، ولی از همان اوایل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فتنه هایی انجام مي‌شد تا جو سياسي کشور را ملتهب و دگرگون کند تا از این راه از تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی جلوگیری شود. بعدها معلوم شد که مرکز تمامي اين فتنه‌ها و جريانات انحرافی و ضدانقلابي ، سفارت آمريکا در تهران می باشد؛ لذا دانشجويان انقلابی از دانشگاه‌هاي مختلف تهران و شهرستانها گرد هم آمدند و با راهپيمايي سفارت آمريکا را تسخیر کردند. با انتشار اسناد دخالت آمریکا پرده از توطئه های فرآوان علیه انقلاب اسلامی ایران برداشته شد. در آن روز دانشجویان پیرو خط امام با بصیرت و هوشیاری و حضور آمریکا در ایران و توطئه‌هایی که بعد از انقلاب علیه مردم و دولت ادامه داشت را خنثی کردند. براین اساس می‌توان گفت 13 آبان 1358 و اشغال لانه جاسوسی آمریکا که حضرت امام ( ره) آنرا انقلاب اسلامی دوم می‌دانست اهمیت بسزایی داشته است، چرا که در انقلاب 1357 عوامل آمریکا از ایران گریختند اما در 13آبان 58 خود آمریکا بعنوان شیطان بزرگ از کشور رانده شد. این موضوع یعنی تسخیر لانه جاسوسی علاوه بر نتایج مثبت داخلی، توانست به الگویی برای تمام ملت های مبارز منطقه و جهان تبدیل شود تا برمبنای این حرکت، به اراده و قدرت ملت های خود در مبارزه با استکبار متکی باشند.
در حال حاضر نیز با توجه به اعتیاد دشمنی آمریکا با ملت بزرگ و متمدن ایران و اقدامات این کشور که با کارشکنی در روند اجرای درست موافقت نامه هسته ای و تصویب تحریم های جدید علیه ایران، مقابله با منافع ملی ایران و تهدید جمهوری اسلامی به شیوه های مختلف در دستور کار قرار داده است و هر روز نیز بر دامنه اقدامات خصمانه خود علیه انقلاب می افزاید توجه ویژه به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اینجانب از همه همشهریان عزیز اسلام آبادی و دانشجویان فهیم درخواست می کنم ضمن تجدید بیعت با مقام ولایت و آرمان های شهدا، برای برگزای هرچه باشکوهتر راه پیمایی 13 آبان حضور فعال داشته باشند.
دکتر رحمت اله پرندین
ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اسلام آبادغرب

 

یوم الله 13 آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره ی فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت ها و چپاول گران بین المللی به مبارزه ی بی امان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

دعوت ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب جناب آقای #علیکرمی از رؤسای هیأتهای ورزشی، ورزشکاران و جامعه ورزش جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان

روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب

 

 

سیزدهم آبان هر سال ، یادآور سه رخداد مهم در تاریخ ایران اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه سال۱۳۵۸ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸هم روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خطّ امام است که امام راحل، آن حرکت را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اوّل به شمار آوردند.برماست که باشرکت در این یوم الله ارج نهیم به امام راحل و یاد عزیزان شهید دانش آموز و عزیزانی که درسال 58 لانه جاسوسی را تسخیرنمودند گرامی می داریم.

حمیدی تبار شهردار اسلام آباد غرب

 

سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است این روز،روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی وشهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی( ره) تا شهیدان دفاع مقدس ونیزهمه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تاریشه ظلم برچیده شود.

میعادی که بند بند آن جهد وجهاد واجتهاد در عرصه های عزت وآزادگی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور وهمیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب علی الخصوص امدادگران ومددجویان محترم تحت حمایت کمیته امداد انتظار می رود همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه رابه نمایش گذاشته اند،این بار نیز با شرکت گسترده وفعال در راهپیمایی ۱۳آبان این روز خدایی ،فریاد خودرا برای رسوا کردن آمریکا وهمدستان اوسر دهند تابار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس وامام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.

محمد بیگزاده
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب

 

 

13آبان ماه سالروز شکست ابرقدرتی پوشالی به دست دانش آموزان جوان نشان از اعتلای ایران اسلامی است.
همشهریان و مردم غیور شهرستان شهید پرور مرصاد در ۱۳ آبانماه امسال
همه با هم، از پیر و جوان، زن و مرد، یک دل و یک صدا بازهم فریاد اتحاد و همبستگی سر بزنیم و این وظیفه انقلابی را با برگی زرین ورق زنیم و به ارزشهای انقلاب اسلامی ارج نهیم.
تا یک بار دیگر حس قلبی خود را به نظام‌حمهوری اسلامی به جهانیان ثابت کنیم.

غلامرضا اسدی
رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب

 

13آبان نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که در فرمایشات گُهربار رهبر معظم انقلاب، این روز ،  تجلي آزادگي، شجاعت و غيرت انقلاب ملت ايران  است و آينده مملكت در دست دانش‌آموزان است.

 حضور در راهپيمايي به معناي یک ضرورت و تجديد ميثاق با آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و برائت و انزجار از استکبار جهاني است و مردم هوشيار و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب، شورای بخش ،دهیاران و مردم روستاهای تابعه بخش مرکزی همگام با ملت ايران اسلامي با حضور حداکثري خود در اين راهپيمايي دوباره سرافرازانه نداي مبارزه با استکبار جهاني، و ايادي وابسته به آن را سر خواهند داد.

بابیان بخشدار مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب

‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌

 

به گزارشاسلام آباد خبر،  بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب طی بیانیه ای اعلام نمود: یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی ملت مسلمان ایران و نقطه عطف پرشکوه جمهوری اسلامی است.

 

این روز بزرگ، تبلور راهبرد مهم و تأثیرگذار وحدت، همگرایی و تبعیت از ولی‌فقیه در راه انقلاب و درهم شکستن هیمنه استکبار است که امروزه با گذر از مرزها در مشت گره کرده مردمان آزادی‌خواه مسلمان جهان به عنوان نماد مبارزه با نظام‌های استبدادی دیکتاتوری و سرمایه داری تجلی پیدا کرده و روح برگشت به اسلام ناب و اصیل را در دیگر کشورهای اسلامی دمیده است.

 

سیزدهم آبان را باید روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار جهانی آمریکا دانست که در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است؛ سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌، ویژگی «استکبار‌ستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

 

ملت عظیم‌ ایران اسلامی، آمریکا را شیطان بزرگ و عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشأ فتنه و توطئه علیه نظام ‌و انقلاب اسلامی می‌داند و در میدان نبرد جدیدی که قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداکارانه خود همانند ۸ سال دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت نظامی، شکست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل خواهند کرد.

 

در ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب، همگام با سایر اصحاب رسانه در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و پرشور و در صفوف بهم پیوسته خود در مراسم ۱۳ آبان شرکت کرده و ضمن اعلام انزجار و نفرت از استکبار جهانی بر لزوم هشیاری و ایستادگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی، دولت تدبیر و امید و مردم بزرگوار ایران در مقابله با وعده‌های فریبنده و نیز تهدیدهای پوشالی دشمنان قسم ‌خورده اسلام تاکید می‌کند و انعکاس دهنده بصیرت و ولایتمداری مردم شهرستان اسلام آبادغرب در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که نماد اصلی آن آمریکا است خواهند بود.

 


فرشته اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن دعوت از عموم مردم وجامعه هدف بهزیستی برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت:
هدف از راهپیمایی ۱۳ آبان تجدید میثاق با ولایت و اعلام انزجار از شیطنت های آمریکا و دفاع از اصول غیرقابل تغییر نظام به ویژه استکبار ستیزی است.
وی افزود۱۳ آبان آموزش استکبار ستیزی و انتقال مفاهیم آن به نسل های جوان کشور می باشد

روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسلام غرب

 

 

13آبان ماه مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی به شمار میرود و وظیفه آحاد مردم و مسئولین است که در مراسم روز سیزده آبان امسال پرشورتر و منسجم تر از سالهای گذشته حضور مقتدرانه داشته باشند . در روز ۱۳ آبان همه اقشار باید در کنار هم یک بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش بگذارند و وظیفه ما است که در مراسم این روز حضور گسترده داشته باشیم
حمیدخسروانی پور
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب

 

علی ناصری فرماندهی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب
 در بیانیه گرامیداشت یاد خاطره حضرت امام خمینی(ره) وشهیدان حماسه ساز 13 آبان و فاتحان لانه جاسوسی آمریکا در تهران می افزاید:شجاعت فداکاری و روحیه حماسی و شهادت طلبانه فرزندان عاشورایی انقلاب خواهد بود.
مقاومت و ذلت پذیری ایران در برابر جبهه های سلطه و استکبار را از درس های بزرگ عاشورایی حسینی و حوادث 13ابان ماه توصیف بر تاکید بر استمرار مبارزه بی امان با ظلم و نظام سلطه و استکبار در راس آن یزید زمان یعنی آمریکا ظالم و حامی ظلم جنایت بوده و ملت ایران با الهام از درس های بزرگ قیام عاشورایی و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمایی ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان نقشه راه و قطب نمایی حرکت خود هیچ گاه اجازه نخواهد داد از عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن مورد تهدید وآسیب قرار گیرد.
با حضور دانشجویان بسیجی در راهپیمایی مشت محکم بر دهن دشمنان نظام خواهد بود

 

 

بنیادشهید و امور ایثارگران اسلام آبادغرب در بیانیه ای اعلام نمود؛ به مناسبت ۱۳ آبان خانواده شهدا و ایثارگران اسلام آباد غرب در صف اول این راهپیمایی حضور بهم می رسانند تا فریاد مرگ بر امریکا را در جهان طنین انداز کنند و با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق نمایند.

 

روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی امام رضا(ع) از دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان دعوت نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهان شمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.
لذا حوزه علمیه با صدور اطلاعیه از طلاب و روحانیون معزز و دعوت عمومی؛ ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر 13 آبان؛ از ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف و مردم عاشورایی ایران دعوت کرد تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند.

والسلام علیکم روح اله کرمی مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب

 

بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به دشمنیهای همیشگی رژیم مستکبر آمریکا و به تاسی از حضرت امام خميني(ره)که فرمود: "هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد. در رأس همه مسائل اسلامي ما، قضيه مواجهه با آمريكاست".پرسنل شبکه بهداشت ودرمان اسلام آباد غرب و کانون بسیج جامعه پزشکی با حضور خوددر روز سیزده آبان 97 همراه با مردم شهید پرور شهر شهیدان مرصاد بار دیگر با آرمانهای امام و رهبری و شهدا تجدید میثاق مینمایند
وبنابر فرمایش رهبرمعظم انقلاب که می فرمایند: "13آبان روزاستوارى ملت ايران درمقابل ترفند استكباراست''.با فریادهای استکبار ستیز خود اتحاد و همبستگی دولت و ملت را به منصه ظهور خواهند گذاشت
" وعده ما روز سیزده آبان"
دکتر نادری ،مدیر شبکه بهداشت اسلام آبادغرب

 

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با صدور پیامی مردم شهر شهیدان مرصاد را به حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.
۱۳ آبان که به نام روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است روایتگر سالها حضور ضد استعماری ملت ایران در جهاد ما ظالمان است. از ۱۳ آبان سال ۴۳ که منجر به تبعید حضرت امام خمینی(ره) تا ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که حضرت امام (ره) از آن به عنوان جهاد اصغر یاد کردند تا ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که منجر به تسخیر لانه جاسوسی شد همه بیانگر حضور ملت انقلابی ایران در صحنه مقابله با استعمار است و این حضور به شکل گسترده ای ادامه دارد. امروز مستکبران جهان که بیش از هر روز دیگری از این روز بنام آنها نامگذاری شده است بیشتر واهمه دارند و از این نگران هستند که این روز به عنوان یک فرهنگ به ملت های دیگر سرایت نماید؛ لذا با فرافکنی و کوبیدن بر طبل تحریم ها در تلاش هستند که اذهان جامعه ایران را از این جریان بزرگ تاریخی به انحراف بکشانند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن محکوم نمودن توطئه های آمریکا و نظام سرمایه داری در طول چند دهه گذشته علیه ملت ایران ؛ از آحاد ملت انقلابی ایران به ویژه مردم شهیدپرور اسلام آباد غرب دعوت می نماید تا در راهپیمایی ضد استعماری ۱۳ آبان شرکت نمایند.
وعده دیدار ما یک شنبه ۱۳ آبان ساعت ۱۰ صبح میدان حضرت امام (ره) اسلام آبادغرب

 

به گزارشاسلام آباد خبر، راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان اسلام اباد غرب از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز کرمانشاه بصورت زنده پخش مستقیم می گردد؛
زمان: یک شنبه( سیزدهم آبان ماه) ساعت ۱۰صبح / میدان امام خمینی"ره" به طرف اداره آموزش و پرورش

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد