وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان در دست تعمیر شهرستان گفت:

بیمارستان تخریبی زلزله زده اسلام آبادغرب تا 9 ماه آینده مقاوم سازی و به بهره برداری می رسد

کد خبر: 304312
|
21:06 - 1397/10/06
نسخه چاپی
بیمارستان تخریبی زلزله زده اسلام آبادغرب تا 9 ماه آینده مقاوم سازی و به بهره برداری می رسد
اسلام آبادخبر: وزیر بهداشت در بازید از فاز 2 بیمارستان تخریبی در دست بازسازی اسلام آبادغرب گفت: بیمارستان تخریبی زلزله زده اسلام آبادغرب پس از مقاوم سازی نهایتا تا 9 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شامگاه امروز سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشور طی سفر خود به استان کرمانشاه، به همراه بازوند استاندار کرمانشاه از فاز دوم بیمارستان تخریبی در دست بازسازی اسلام آبادغرب بازدید نمود.

 

وی اظهار کرد: علی رغم وقفه یک ساله جهت بازسازی فاز دوم بیمارستان تخریبی اسلام آبادغرب، اکنون شاهدیم‌ که چهل ستون این بیمارستان مقاوم سازی شده و کارهای اجرایی و فنی ساخت نیز در حال پیشروی است.

 

وی ادامه‌داد: بازسازی بیمارستان تخریبی اسلام آبادغرب تا 9 ماه آینده به اتمام خواهد رسید و قابل استفاده خواهد بود.

 

هاشمی گفت: فاز سوم بیمارستان اسلام آبادغرب به همت خیرین در حال ساخت‌ می باشد و اگرچه این شهرستان در زلزله آسیب چندانی ندید اما فرصتی ایجاد شد تا خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان ارتقا پیدا کند.

 

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی تمام‌ تلاش خود را در بحث تجهیزات و متخصصین این بیمارستان خواهد کرد.

 

 

در حاشیه این بازدید، جمعی از پرستاران بومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که یا اخراج شده اند یا در آستانه اخراج هستند و جایگزین این پرستاران نیروهای غیر بومی و سفارشی از شهرستان های دیگر می باشد؛ در نامه ای از وزیر بهداشت خواهان رسیدگی به مشکلات آنان و مساعدت در این زمینه شدند.

 

 

گفتنی ست: پروژه متوقف شده بیمارستان تخریبی اسلام آبادغرب که 80 میلیارد تومان از بیت المال هزینه داشته، باتدبیر دستگاه قضایی شهرستان رفع توقف و با پیگیری و تلاش شبانه روزی صادق عزیزی رییس دادگستری و سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب با پیمانکاران و سازمان مجری برخورد لازم صورت گرفته و بنابر اخبار واصله 8 ماه از سوی مدعی العموم برای اتمام مقاوم سازی فرصت تعیین شده  و پیمانکاران مکلف شده اند هر 15 روز یک بار گزارش پیشرفت کار را به دادستان شهرستان ارایه دهند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها