با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب/

مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 304325
|
13:09 - 1397/10/09
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: صبح امروز مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ فرامرز باوندپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به مردم انقلابی و مسئولین شهرستان و مدعوین، اظهار کرد: 9دی پیوند امت و امامت بود و نظام را بیمه کرد.

 

وی افزود: با بررسی اجمالی حوادث و فراز و نشیب های تاریخ اسلام از دوران پیامبر اسلام و معصومین تا انقلاب اسلامی، مشخص می شود که آنچه رمز پیروزی مردم بوده بصیرت است، هر جا مردم با بصیرت عمل کرده اند پیروز بوده اند و هر جا که رفتارها و تصمیم گیری ها بدن بصیرت بووده منجر به شکست شده است.

 

سرهنگ باوندپور با اشاره به خصوصیات فتنه 88 خاطرنشان ساخت: در فتنه88 دشمن رهبری و ستون انقلاب را نشانه گرفته بود و خواص بی بصیرت را به استخدام خود در آورده بود و در فتنه 88 افراد بی دین با اردوکشی به اسلام، قرآن و عزاخانه امام حسین(ع) حمله کردند و همین عوامل و دلایل باعث حضور با بصیرت مردم در 9دی 88 شد و فنه گران را محکوم کردند.

 

وی با دعوت مردم به هوشیاری، عنوان کرد: بصیرت این نیست که فقط بگوییم در 88 چه اتفاقی افتاده است بلکه بصیرت این است که از اتفاقات 88 درس عبرت بگیریم و  دست های پنهن دشمنان را بشناسیم و ببینیم دشمن بدنبال چه توطئه جدیدی است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان تصریح کرد: مسئولین اقتصادی باید به خود بیایند و به فکر سفره خالی مردم باشند، دشمن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را هدف قرار داده در حالیکه اینها بعلت اقدامات دولت و برخی موارد مربوط به مجلس است اما دشمن می خواهد آن را به رهبری و کل نظام نسبت دهد و ناکارآمدنمایی نظام را در اذهان جلوه دهند.

 

وی یادآور شد: برخی می خواهند ذهن مردم را به انحراف بکشانند، امروز مشکل مردم این نیست که عملیات کربلای 4 یک عملیات واقعی یا فریب دشمن بوده، بلکه مسئولین باید به فکر معیشت و مشکلات اقتصادی مردم باشند.

 

در ادامه حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان در این آیین بصیرتی، به برسی ابعاد مختلف فتنه 88 و لزوم حفظ بصیرت در فتنه ها با پیروی از ولایت پرداخت.( مشروح سخنرانی درلینک)

 

گفتنی ست؛ پس از رجزخانی ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان، شعار های مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق, مرگ بر ضد ولایت فقیه, مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل مردم شهید پرور اسلام آبادغرب در مسجد جامع این شهر طنین انداز شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد