در بازدید دادستان و اعضای شورای ترافیک اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

بررسی رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304391
|
20:31 - 1397/10/18
نسخه چاپی
بررسی رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: دادستان و اعضای شورای ترافیک شهرستان از نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری اسلام آبادغرب بازدید و نظرات کارشناسی خود را جهت رفع این مشکلات رائه نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، دادستان و اعضای شورای ترافیک شهرستان از نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری اسلام آبادغرب بازدید نمودند.

 

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان  در معیت شورای ترافیک اسلام آبادغرب در اولین برنامه راه دسترسی مسکن مهر شهید نژادرضایی(شرف آباد) به طول 1000 متر که قرار است بزودی افتتاح شود را مورد بازدید قرار داد.

وی عنوان کرد: این مسیر با این وضعیت استاندارد تشخیص داده نمی شود و اگر مشکلات آن رفع نشود مثل مسیر حمیل به قتلگاه تبدیل می شود و تا زمانی که مسائل ایمنی آن حل نشود اجازه افتتاح داده نمی شود.

 

 

سرهنگ جهانروز رئیس پلیس راهور اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: این معبر یک معبر حاشیه ای است و نیاز به ایمن سازی بیشتری دارد.

وی با یادآوری تذکرات ایمنی، برخی مشکلات فنی نظیر؛ اجرای رفیوژ وسط جاده ، روشنایی در شب، ایمن سازی سه پل در مسیر جاده، تعیین چندین سرعت کاه با تابلوهای هشدار دهنده، خط کشی و تابلوهای حاشیه نما را برشمرد.

 

مهندس حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب نیز در این بازدید با بیان نظرات کارشناسی خود با اشاره به مشکل تردد در این شهرک در زمان زلزله سال گذشته، از در نظر داشتن  ایجاد یک خیابان فرعی در حاشیه سیل بند خبر داد و همچنین پیشنهاد ایجاد یک مسیر دوچرخه سواری در مسیر راه دسترسی مسکن مهر شرف آباد از سوی شهرداری را ارائه نمود.

 

 

مهندس ناظری زاده رئیس اداره راه و شهرسازی اسلام آبادغرب ضمن بیان توضیحاتی در رابطه با پروژه راه دسترسی مسکن مهر به دادستان و کارشناسان اعلام کرد: مکاتبات فنی با استان انجام شده و پیمانکار هم طبق قرارداد در یک دوره معین موظف به اجرای تعهدات خویش است.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر؛ دادستان اسلام آبادغرب در دومین بادید خویش در معیت کارشناسان و مدیران عضو شورای  ترافیک شهرستان، جاده اسلام آبادغرب به گواور را مورد بازدید قرار داد و اظهار کرد: بخشی از این نقاط حادثه خیز جزو حوزه جغرافیایی شهرستان گیلانغرب است وبر تعامل مدیران هر دو شهرستان جهت رفع مشکلات تأکید نمود.

سرهنگ غلامی فرمانده پلیس راه اسلام آبادغرب-پلدختر ضمن مشخص کردن نقاط حادثه خیز این مسیر و یادآوری مشکلات فنی جاده، گفت: این جاده در مسیر بازارچه مرزی سومار قرار گرفته و با توجه به افزایش تردد در این جاده در دراز مدت جهت کاهش حوادث  نیاز به چهار بانده شدن این مسیر می باشد.

عسکری مدیر راهداری و حمل و نقل جاده شهرستان نیز با تأیید برخی مشکلات مطرح شده از سوی کارشناسان اعلام نمود: مشکلات مربوطه جهت تخصیص  بودجه به راهداری استان ارجاع شده و مواردی نظیر خط کشی، نصب سیلندر، گل میخ و آشکار سازی قسمت هایی از محدوده جاده با مساعد شدن هوا ظرف یک هفته انجام می شود.

 

 

گفتنی ست؛ در ادامه این بازدید کارشناسان و اعضای شورای ترافیک اسلام آبادغرب در معیت دادستان شهرستان از دیگر نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان نظیر؛ دور برگردان های تقاطع جاده برف آباد، تقاطع میدان میوه و تره بار، بلوار شهید فتاحی و فرودگاه اضطراری شهرستان بازدید نموده و نکات لازم را جهت رفع مشکلات این مسیر های خطر آفرین ارائه نمودند.

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در پایان این بازدید ضمن تقدیر از زحمات مدیران شهرستان در راستای رفع مشکلات  و کاهش حوادث، با اشاره به تصادفات اخیر که جان تعدادی از هموطنان و شهروندان عزیز را گرفته و موجب تألمات روحی روانی برای مردم شهرستان شده، بر پیگیری حوادث جاده ای شهرستان از سوی دادستانی تأکید نمود و اعلام نمود هر دستگاهی در حوادث جاده ای  قصور داشته باشد سهم درصدی آن دستگاه از بروز آن حادثه مشخص خواهد شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها