در پی بارندگی شدید شب و روز گذشته صورت گرفت؛

از مبارزه برای کنترل سیلاب ها و طغیان رودخانه های اسلام آبادغرب تا تلاش راهداران برای رفع انسداد محور حمیل-ایلام+تصاویر

کد خبر: 304451
|
10:19 - 1397/11/09
نسخه چاپی
از مبارزه برای کنترل سیلاب ها و طغیان رودخانه های اسلام آبادغرب تا تلاش راهداران برای رفع انسداد محور حمیل-ایلام+تصاویر
اسلام آبادخبر: در پی بارندگی شدید شب و روز گذشته نیروهای امدادی و خدماتی مدیریت بحران شهرستان اسلام آبادغرب در مبارزه برای کنترل سیلاب ها و طغیان رودخانه ها تا تلاش راهداران برای رفع انسداد محور حمیل-ایلام ، کاری جهادی و مثال زدنی را به جای گذاشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی بارندگی شدید شب و روز گذشته نیروهای امدادی و خدماتی تیم مدیریت بحران شهرستان اسلام آبادغرب در مبارزه برای کنترل سیلاب ها و طغیان رودخانه ها تا تلاش راهداران برای رفع انسداد محور حمیل-ایلام ، کاری جهادی و مثال زدنی را به جای گذاشتند.

 

عسکری مدیر جهادی راهداری اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: پس از تلاش طاقت فرسای پرسنل جهادی اداره راهداری و حمل و نقل جادای شهرستان اسلام آباد غرب در زیر باران وسرمای شدید، شب گذشته محورحمیل ایلام ریزش برداری و رفع انسداد شد.

وی افزود: با توجه به حجم ریزش سیل آسای باران و وضعیت جغرافیایی این منطقه ریزش های بعدی دور از انتظار نیست اما راهداران پرتلاش در این مسیر در آماده باش کامل بسر میبرند.

 

 

کامران ناظری زاده مدیر اداره راه و شهرسازی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، عنوان کرد: در پی جاری شدن سیلاب در مسیر روستاهای حاشیه رودخانه راوند، شب گذشته مدریت و کارکنان راه و شهرسازی اسلام آبادغرب با ماشین آلات سنگین به امدادا رسانی در روستای چقاکبود شهرستان پرداختند و با ایجاد خاکریز در حاشیه رودخانه از ورود سیلاب به روستا و ایجاد خسارت به خانه های مردم جلوگیری نمودند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، شب و روزگذشته در پی هشداری های هواشناسی جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دوبار با حضور فرماندار اسلام آباد غرب برگزار گردید.


افشین کریمی در این جلسات مدیریت بحران با اشاره به بارش رحمت الهی و احتمال بروز مشکلات برای همشهریان، خدمت رسانی به مشکلات احتمالی برای شهروندان را مورد تاکید قرار داد و به همه مدیران عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش کامل داد.

 

 

گفتنی ست؛ با توجه به بارش سیل آسای شب و روز گذشته و طغیان رودخانه های شهرستان برخی از باغات و مزارع کشاورزی نیز آسیب دیده اند که بنا بر اعلام مسئولین تا پایان بارش ها امکان برآورد دقیق خسارات وجود ندارد.

 

تصاویر ذیل مربوط به بالا آمدن سطح رودخانه راوند در روستای گردنگاه قوچمی از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب می باشد که توسط مخاطبین گرامی به این پایگاه خبری ارسال شده است؛

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها