به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی در شهر حمیل+تصاویر

کد خبر: 304478
|
15:05 - 1397/11/17
نسخه چاپی
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی در شهر حمیل+تصاویر
اسلام آبادخبر: امروز با حضور جمعی از مسولین اسلام آبادغرب و شهر حمیل ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز با حضور جمعی از مسولین اسلام آبادغرب و شهر حمیل ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد.


این طرح ها شامل افتتاح پل ورودی شهر حمیل جدول کشی بلوار شهید یعقوب نژاد و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه بهسازی معابر شمال شهر حمیل و احداث پل جدید شهری می باشد.

صبح امروز در ابتدای ششمین روز از برنامه های دهه مبارک فجر، فرماندار شهرستان در معیت امام جمعه، شهردار، بخشدار و دیگر مسئولین محلی و شهرستان با حضور مزار شهدای شهر حمیل به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام نمودند، در ادامه  مسئولین شهرستان به خانواده شهید نورالدین نوروزی رفتند.

دکتر کریمی در منزل این شهید والامقام اظهار کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب وظیفه خود دانستیم به نمایندگی از خانواده شهدای بخش حمیل خدمت شما برسیم و انشاء الله خداوند توفیق ادامه راه شهدا و خدمت به خانواده معظم شهدا را به مسئولین عنایت فرماید.

کامران جلوند شهردار حمیل ضمن تشریح طرح های مورد افتتاح، گفت: این ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال افتتاح یا  عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت شاهراه ارتباطی شهر حمیل بعنوان راه ارتباطی عتبات عالیات و محل تردد استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و لرستان عنوان کرد: در طول مدیریت بنده، دولت بیش از 14 میلیارد تومان بودجه برای فعالیت های عمرانی، زیرساختی و توسعه تخصیص داده است.

مهندس جلوند عنوان کرد: 35 هزار متر زمین در قالب بیش از 100 پلاک تغییر کاربری در شهر حمیل صورت گرفته که 60 درصد املاک به مردم غیر از اهالی حمیل واگذار شده و تاکنون 35 مورد پروانه ساخت از این تعداد صادر شده است.

افشین کریمی فرماندار اسلام آبادغرب در حاشیه این افتتاح پل جدید شهرحمیل گفت: در شرایطی هستیم که کشور با کمبود اعتبارات مواجه بوده اما به فرموده رهبر معظم انقلاب زلزله به فرصتی برای مردم استان کرمانشاه و به ویژه مناطق زلزله زده تبدیل شد، چون این اعتبارات عمرانی از محل بودجه زلزله برای عمران و آبادانی منطقه هزینه شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد