به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، سالروز بزرگداشت شهدا برگزار شد

ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در اسلام آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 304542
|
13:02 - 1397/12/22
نسخه چاپی
ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در اسلام آبادغرب +تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، ویژه برنامه بزرگداشت روز شهدا با حضور مسئولین شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند ماه، ویژه برنامه بزرگداشت روز شهدا با حضور مسئولین شهرستان و نیروهای مسلح سپاه و ارتش در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش؛ در اولین برنامه از برنامه های سالروز بزرگداشت شهدا، همزمان با سراسر کشور زنگ ایثار در یکی از مدارس شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط امام جمعه اسلام آبادغرب نواخته شد.

 

پس ازاین برنامه مسئولین شهرستان با حضور در مزار شهدای اسلام آبادغرب، ضنتجدید میثاق با پیمان های امام و شهدا  به  قرائت فاتحه و عطرافشانی مزار شهدای والامقام پرداختند.

 

در ادامه ویژه برنامه های بزرگداشت روز شهدا در اسلام آبادغرب، نجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در معیت امام جمعه، فرمانده سپاه، مسئول شورای نگهبان  و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با خانواده دو شهید والامقام؛ شهید بابامیر حسینی و شهید علیمراد شکوه زاده دیدار نمودند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در دیدار خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: مردم و مسئولین نظام همواره باید خودشان را مدیون خون شهدا بدانند.

وی ضمن تقدیر از زحمات خانواده شهدا،  افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما آمده ایم بگوئیم که بعد از 40 سال از گذشت انقلاب، خون های پاک شهدا را که به ناحق ریخته شده را فراموش نخواهیم کرد و یاد، نام و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: اقتدار، عظمت و امنیت جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهداست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد