پس از یکماه وقفه امروز صورت می گیرد؛

توزیع 3تن گوشت منجمد با کارت ملی دراسلام آبادغرب/علی برکت الله!

کد خبر: 304548
|
12:48 - 1397/12/28
نسخه چاپی
توزیع 3تن گوشت منجمد با کارت ملی دراسلام آبادغرب/علی برکت الله!
اسلام آبادخبر: بنابر اعلام مسئولین امر، پس از یکماه وقفه عصر امروز 3تن گوشت منجمد با کارت ملی دراسلام آبادغرب توزیع می گردد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بنابر اعلام مسئولین امر، پس از یکماه وقفه عصر امروز 3تن گوشت منجمد با کارت ملی دراسلام آبادغرب توزیع می گردد.

 

جهانشاه نظری مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت: عصر امروز بیش از 3 تن گوشت قرمز منجمد و فردا صبح نیز 4 تن . 400 کیلوگرم گوشت مرغ منجمد با قیمت 11.500 تومان در عاملیت های مجاز در بین مردم اسلام آبادغرب توزیع می گردد.

وی گفت: وقفه عدم توزیع گوشت در بازار بخاطر این بوده که برای شب عید در بین مردم توزیع گردد، اما در خصوص گوشت مرغ محدودیتی نداشته ایم و بطور مداوم به واسطه عاملیت های مجاز و با نظارات بازرسان  جهاد کشاورزی شهرستان در بین مردم توزیع شده است.

 

مهندس نوروزی کارشناسی امور اصناف در اداره صنعت معدن تجارت اسلام آبادغرب نیز در این رابطه گفت: بیش از 3 تن گوشت قرمز منجمد توسط 4 عاملیت در شهر اسلام آبادغرب ( هر کدام 750 کیلوگرم)  توزیع می گردد که طبق مقررات در هنگام توزیع ارائه کارت ملی متقاضی بالای 18 سال الزامی و به ازای هر نفر زیر 4 کیلوگرم عرضه می شود.

 

وی افزود: مردم می توانند: به عاملیت های؛ 1- فروشگاه رفاه در خیابان راه کربلا 2- فروعلی محمدی خیابان فتح المبین 3- فروشگاه هایپر ایرانیان مسعود شهبازی روبروی بنیاد 15 خرداد 4- فروشگاه محمد عبدی خیابان شهید اسد صادقی، مراجعه نمایند.

 

نوروزی عنوان کرد: گوشت ران با قیمت 32.500 تومان و گوشت سردست با قیمت 31.000 تومان عرضه می گردد.

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، یک منبع مطلع گفت: قرار بود در راستای حمایت از اقشار کم درآمد 6.5 تن گوشت قرمز منجمد در بین مردم اسلام آبادغرب توزیع شود که بنا به دستور مدیران ارشد استان این مقدار به 3 تن برای اسلام آبادغرب تقلیل یافت و مابقی در مرکز استان توزیع می گردد.

 

در پی بالا رفتن قیمت گوشت یخی  برزیلی که جهت  تنظیم بازار با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۹ هزار تومان توزیع می‌شد، در اواخر بهمن ماه توزیع آن بدون هیچ توضیحی متوقف شد، و اکنون که پس از یکماه در شب عید توزیع آن از سر گرفته شده، فقط 3 تن برای شهرستان 150هزار نفری اسلام آبادغرب اختصاص یافته که با این اوصاف باید در انصاف و تدبیر مسئولین مربوطه تأمل نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد