راهیان نور مانند شب قدر است/انقلاب دیگری برای جوانان ایران و خارج از مرزها ایجاد شده است.

کد خبر: 304686
|
16:32 - 1398/02/12
نسخه چاپی
راهیان نور مانند شب قدر است/انقلاب دیگری برای جوانان ایران و خارج از مرزها ایجاد شده است.
اسلام آبادخبر: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه راهیان نور به مانند شب قدر است و می توان ره صد ساله را یک روزه رفت،گفت:اثرات معنوی که شهدا در مکان های راهیان نور برجای گذاشته اند انقلاب دیگری را برای جوانان ایران و خارج از مرزها به وجود آورده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام عزتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب ضمن تاکید بر بیان مقام معظم رهبری درخصوص پیروزی قطعی در این میدان در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر اظهار داشت: 

با توجه به این که بیانات مقام معظم رهبری و انقلاب  برگرفته از قرآن و اهل بیت است و بر طبق تفاسیر قران پیروزی حق بر باطل قطعی است و ما نمونه های بسیاری را در طول تاریخ داریم به مانند امام حسین(ع) که در سال 61هجری به شهادت رسید اما همچنان پس از سال ها نام  و راه ایشان زنده است. 
وی افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی قطعی  و شکست باطل  به ظهور امام زمان عج وصل خواهد شد. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آباد غرب بیان کرد: اثرات معنوی که شهدا در مکان های راهیان نور برجای گذاشته اند انقلاب دیگری را برای جوانان ایران و خارج از مرزها  به وجود آورده است. 
وی افزود: این فضای معنوی و یاد های همیشه زنده شهدا در راهیان نور است که توانسته اقدامات دشمن راخنثی کند  و نگذارد با توجه به بیان مقام معظم رهبری  این فناوری را کم رنگ شود. 

وی افزود: من هم به مانند بقیه جوانان جنگ را ندیده ام اما اثرات معنوی که راهیان نور بر من و دانش آموزان دارد به مانند شب قدر است که راه صد ساله را یک روزه می توان طی کرد.

عزتی در پایان با بیان تاثیرات راه و بیان امام بر شهداگفت: راهیان نور سراسر نور است و شهدایی چون همت،زین الدین و...همگی در زمان طاغوت بودند و اثرات معنوی امام (ره) باعث  شد آنها رشد کنند و اثرا گذار شوند و در نهایت به زیبا ترین درجه که شهادت است نائل آیند.

گزارش: نگین سارائی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد