گزارش تصویری-تشریحی؛

مهار آتش سوزی ارتفاعات منطقه دیزگران اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304845
|
11:53 - 1398/04/06
نسخه چاپی
مهار آتش سوزی ارتفاعات منطقه دیزگران اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: آتش سوزی شب گذشته ارتفاعات منطقه دیزگران با تلاش نیروهای مردمی، ادارات، ارتش، سپاه و بسیج مهار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، آتش سوزي شب گذشته ارتفاعات منطقه ديزگران با تلاش نيروهاي مردمي و ادارات هلال احمر ،منابع طبيعي ،بخشداري ،شهرداري ،بسيج ،ارتش، سپاه و اهالي روستاي مله هار مهار شد.

در اين آتش سوزي كه ابتدا از مزارع كشاورزي آغاز و به منابع طبيعي و جنگل سرايت پيدا كرد بخشي از مزارع و منابع ملي دچار خسارت شد.

جهانبخش حيدري فرماندار اسلام آباد غرب كه شب گذشته تا ساعت 1 بامداد امروز در محل آتش سوزي بهمراه معاون سياسي ،بخشدار و شهردار حميل  تا پايان كامل و مهار آتش حضور داشت  عنوان كرد علت آتش سوزي  و همچنين ميزان خسارت ايجاد شده در دست بررسي است  و خوشبختانه به همت همه عزيزاني كه درمحل حادثه حضور داشتند آتش سوزي كه دامنه گسترده اي پيدا كرده بود بصورت كامل خاموش شد .

 

عباس قنبری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص آتش سوزی که شب گذشته در ارتفاعات روستای مله هار دیزگران بخش حمیل اتفاق افتاد به خبرنگار ما گفت: در آتش سوزی مراتع روستای مله هار دیزگران که به دلیل آتش زدن پسچر مزارع گندم در ساعت 6 عصر رخ داد با تلاش مردم ایلام،کرندغرب و پرسنل آتش نشانی،منابع طبیعی،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران،بخشداری و بسیجیان حوزه امام علی (ع) ساعت 12 شب مهار شد.

وی اظهار کرد: بی احتیاطی عامل انسانی در آتش زدن پسچر مزرعه و سرایت آن به مراتع جنگلی علت آتش سوزی بود.

عباس قنبری در خصوص مقدارخسارت این حریق اعلام نظر نکرد اما گفت: بی احتیاطی باعث بروز این حادثه شده است و خسارات زیادی به بار آورده است. رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: از کشاورزان خواهش می کنیم که پسچر مزارع خود را آتش نزنند و در صورت نیاز قبل از آن اطراف مزارع را شخم زده که آتش به مراتع سرایت نکند.

 
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد