مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب:

تسلیم خداوند شدن عزت آفرین است

کد خبر: 304922
|
23:31 - 1398/04/18
نسخه چاپی
تسلیم خداوند شدن عزت آفرین است
اسلام آیادخبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در جشن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب گفت: تسلیم خداوند شدن عزت آفرین است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب مرایم جشنی ور مسجد صاحب الزمان(عج) بدره ای برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی عزتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این مراسم در در مسجد صاحب الزمان(عج)بدره ای گفت: اولین درسی که می توان از زندگی حضرت معصومه (س) گرفت ولایتمداری و ولایت پذیری است؛او همیشه در راستای ولایت حرکت می کرد.

 

وی افزود: هرکسی که در مسیر رهبر خود گام برداردخیر و برکت آن در زندگش نمایان می شود و غیر این سودی ندارد به مانند حضرت عباس(ع) که چون در مسیر رهبر خود حرکت کرد برای ما و شما دارای جایگاهی والا و ارزشمند است.

 

حجت الاسلام عزتی با اشاره به هفته عفاف و حجاب عنوان کرد: عفت، حیا و حجاب هم مختص مردان و هم زنان است اما نوع رعایت آن با هم دیگر فرق می کند.

 

وی در پایان افزود: زنانی که حجاب را رعایت می کنند اسیر نگاه گناه آلود نیستند و با بنده ی خداوند تسلیم معبود خود شده اند و با بندگی خدا دارای عزت و احترام بسیاری می شوند.

 

اجرای مولودی خوانی و نوحه خوانی توسط ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان و برپایی مسابقه و اهدای جوائز به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

گزارش از نگین سارایی
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد