باحضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد؛

همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 304952
|
07:29 - 1398/04/31
نسخه چاپی
همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان اسلام آبادغرب باحضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، عصر روز یکشنبه 30 تیرماه 98 همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان اسلام آبادغرب باحضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

 

کامیار احمدیان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان و گرامیداشت یاد و خاطره  امام(ره) و شهدا، اظهار کرد: تا امروز که 39 سال از عمر بابرکت این خار چشم دشمنان سپری شده و علی الرغم هجمه های برخی قلم بدستان کج اندیش که بجای پرداختن به مسائل و مشکلات مردم، مخالفت با اصول نهادهای انقلابی از قلم شان می چکد که این امر نشانه صلابت و سلامت و درستی شورای نگهبان در انجام وظایف قانونی و شرعی خویش به منظور جلوگیری از ورود ناخالصی ها در عرصه های مختلف کشور است.

 

 

وی افزود: بر ماست که با درک رسالت خویش و شرایط خطیر کشور و انتخابات حساس پیش رو که اولین انتخابات در دهه پنجم انقلاب است بیش از پیش در انجام وظایف خویش اهتمام بورزیم.

احمدیان عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون این سومین همایش است که در راستای بصیرت افزایی اعضای شورای نگهبان شهرستان برگزار می گردد و در خلال این همایش ها دهها نشست و جلسه بصورت دوره ای و محدود به منظور آموزش مستمر عوامل نظارت در راستای نظارت صریح و رعایت قانون در امر انتخابات و رصد مشکلات و ضعف های عملی برگزاری انتخابات های گذشته برگزار شده است.

 

در ادامه دکترمحمدحسین  صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دراین مراسم با اشاره به وظایف خطیر شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان جزو مجموعه های قوام دهنده به انقلاب و نظام است.


  وی  با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ادعانامه ای است در برابر کسانی که می‌گویند انقلاب سبب عقب ماندگی می‌شود، گفت: البته بخشی از این عقب ماندگی‌ها ناشی از عملکرد دست اندرکارانی است که مقدورات مردم در دست آنهاست و از بیخ و بن حقانیت انقلاب را قبول ندارند و با کارهایشان می‌خواهند انقلاب را متوقف کنند.

 

صفارهرندی بیان داشت: برخی‌ها اینطور القا می‌کنند که اگر می‌خواهید مشکلات رفع شود باید از موضع گیری انقلابی دست بردارید، در صورتیکه علت مشکلات کشور عملکرد برخی مسئولین و کسانی است که اعتقادی به انقلاب ندارند. 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته برخی از آنها به این نتیجه رسیدند که راه رفته آنها نتیجه‌ای جز فرصت سوزی نداشته است.

 

 

صفارهرندی عنوان کرد: بهتربن جواب برای برخی روشنفکران به اصطلاح مذهبی که موضوع نرمالیزاسیون نظام را مطرح می‌کنند همین بی نتیجه بودن مذاکرات است.

 

وی بیان داشت: ایران کشوری ثروتمند و قدرتمند است که با وجود تحریم‌ها می‌گویند ۲۷ امین اقتصاد برتر دنیاست که البته جایگاه بهتری از این هم دارد.

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه انقلاب قدرتی ذاتی و نه اعتباری به ما داده است، تصریح کرد: عوض شدن رییس بانک مرکزی و روی کار آمدن یک نیروی انقلابی و وضعیت باثبات امروز ارز که مدام در حال کاهش است نشان می‌دهد انقلاب بن‌بست ندارد، بلکه بن‌بست برای ذهن‌های پوسیده‌اس است که فکر می‌کنند دوران انقلاب به پایان رسیده است.

 

صفارهرندی گفت: ما حتی می‌توانیم بودجه سال آینده را غیرنفتی ببنیدم و می‌توان پیش‌بینی کرد که روزهای درخشانی در انتظار ایران اسلامی است.

 

گفتنی ست؛ پخش کلیپ های شورای نگهبان و یادواره عملیات مرصاد و مداحی و رجز خوانی ذاکر اهل بیت کربلایی علی رستمی از دیگر بخش معنوی و جذاب این برنامه بصیرتی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد