روایت یک جنایت؛

بازخوانی قتل عام مردم در بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 304974
|
14:56 - 1398/05/05
نسخه چاپی
بازخوانی قتل عام مردم در بیمارستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: 31 پس از واقعه تلخ قتل عام مردم در بیمارستان اسلام آبادغرب بدست منافقین کوردل، بازخوانی این جنایت به همت بنیاد هایلیان در محوطه همان بیمارستان با حضور خانواده شهدا و اصحاب رسانه صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و 31 پس از واقعه تلخ قتل عام مردم در بیمارستان اسلام آبادغرب بدست منافقین کوردل، بازخوانی و روایتگری این جنایت به همت بنیاد هابیلیان در محوطه همان بیمارستان با حضور خانواده شهدا، رزمندگان عملیات مرصاد، تنی چند از افراد جدا شده از گروهک تروریستی منافقین و اصحاب رسانه شهرستان صورت گرفت.

 

 

در ابتدای این برنامه؛ سیدمحمدجواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان که خود فرزند شهید هاشمی نژاد از شهدای ترور مشهد هستند، با بیان ماهیت تروریستی منافقین و جنایت فجیع آنها در سراسر کشور به ویژه در بیمارستان اسلام آبادغرب اشاره کرد.


خانم مهین زمانی فرزند شهید و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان اسلام آبادغرب با بیان خاطراتی گفت:  اولین حمله و روز اول جنگ که در اسلام اباد آغاز شد دقیقا یادم هست ساعت ۴-۵ عصر تعداد زیادی هواپیمای عراقی در سطح پائین شهر را با بمب های خوشه ای که قابل مشاهده بود  مورد هدف وبمباران قرار دادند، اولین جایی که مورد اصابت قرار گرفت پل زنگه محله زندگی وخیابانی که جای هیاهوی کودکی مان بود غرق در خون ودود آتش قرار گرفت در سال ۵۹ پدرم به شهادت رسید که ده ها وصدها زن ومرد وکودک به شهادت رسیدند.

 


 خانم زمانی گفت: تلخ ترین خاطراتم در دوران جنگ تحمیلی مربوط به ورود منافقین به اسلام آبادغرب بود که اولین جایی که مورد حمله منافقین قرار گرفت بیمارستان بود که به آتش کشیده شد و جنایت های زیادی در آنجا مرتکب شدند، آزمایشگاه وتخت بیماران و حتی پیکرهای زیادی از بیماران و مجروحان سوزانده شدند و  بر مردم بی دفاع  و حتی کودکان تیر خلاص زدند.

 

وی افزود: با آتش زدن بیمارستان حتی جایی نبود که بیماران در آنجا مدوا شوند حتی دسترسی به یک باند نبود که جلوی خونریزی مجروحین گرفته شود، جایی برای طبابت مجروحین نبود که آنها را جمع آوری وسوق داده شد به طرف روستای تجر ومیر عزیزی جهت مداوا شدن انتقال داده شدند.

 

مهین زمانی در آخر عنوان کرد: منافقان بدانند هیچ وقت جنایت آنها را فراموش نخواهیم کرد و جنایت آنها در دل تاریخ  واسلام آبادغرب واستان کرمانشاه ثبت شده و خواهد بود.

 

 


زهرا شکوهی زاده از شاهدین عینی عملیات مرصاد گفت: منافقین جنایات هولناکی انجام دادند و به هیچ کس حتی کودکان  هم رحم نکردند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین با شعار اینکه ما حامی وپشتیبان شما هستید و به ما ملحق شوید به دنبال جذب مردم بودند بیانیه مسعود ومریم رجوی را در سطح شهر اعلام می کردند.

 


 
زهرا شکوهی زاده شاهد عینی از درگیری‌های ‌شدیدی و تلاش مردم در عملیات مرصاد عنوان کرد: زمانی که به بیمارستان  حمله  کردند وآن رابه آتیش کشیدند همه را قتل عام کردند حتی مصدومین  وبیماران بستری در را زنده زنده سوزاندند و شهر را تصرف کردند.


وی در پایان افزود: درحالی که مردم بشدت باکمبود اب وغذا مواجه بودند نیروهای منافقین به چهار زبر رسیدند ودر تنگه مرصاد درگیری شدت‌گرفت وچون  راه ارتباطی با کرمانشاه قطع شده بود ناچار از سمت خرم اباد نیروهای کمکی به تنگه  مرصاد رسید و سرانجام به خواست خداوند مرصاد قتلگاه منافقین شد ‌.

 

 خانم   گلاب پروین مادر شهید باقر پرویزیانی  از دیگر شاهدین عینی عملیات مرصاد می گوید: منافقین وارد شهر شدند و ما زن وبچه ها فرار  کردیم به دشت و کوه زدیم منافقین زمین های کشاورزی را آتش زدند و ما داخل آتش می دویدیم . از آسمان و زمین آتش می بارید‌، پسرم  که تازه برای او نشان نامزدی گذاشته بودیم ، همراه سایر رزمندگان برای نجات وطن و مردم در عملیات مرصاد شهید شد .

 


مادر شهید پرویزیانی  در حالی که می گفت: پسرم فدای امام خمینی(ره) ، فدای  مردم ، فدای  انقلاب، از عملکرد ضعیف برخی مسئولین فعلی دولت گلایه کرد.

 

فتح اله حقیقی یکی از رزمندگان و جانبازان عملیات مرصاد اینگونه روایت می کند؛ به همراه تعدادی از رزمندگان که اکثرا" اسلام آبادی بودند وارد شهر شدیم در محله شهریار شهر درگیری خیابانی با منافقین شروع شد، صحرای کربلا در اینجا مشاهده می شد؛ منافقین یزیدی به صغیر و کبیر رحم نمی کردند و همه خانه ها را رگبار بستند، علیرضا صیفوری، آرمند و الماسی در حین درگیری شهید شدند، من و شهید صیفوری آرپیجی زن بودیم که البته ما هم تعداد زیادی از آنها را به درک واصل کردیم.

 

 

وی افزود: به همراه تعدادی از نیروها به سمت بیمارستان آمدیم که در اینجا یکی از بزرگترین جنایات بشری را مشاهده کردیم، منافقین ملعون به هیچ کس از اعم نظامی و غیرنظامی، بزرگ و کوچک رحم نکرده بودند و آنها را زنده زنده سوزانده بودند، برخی از آنها در حال جان دادن بودند، دیدن این فجایع خیلی سخت و دردناک بود.

حقیقی گفت: در ادامه پاکسازی شهر و مبارزه با منافقین روز بعد مجروح شدم و به بیمارستان کرمانشاه و سپس بخاطر شدت جراحت به بیمارستان تهران اعزام شدم.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، جمعی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان عملیات مرصاد، هر کدام به نحوی دردناک جنایات منافقین را برای اصحاب رسانه روایت کردند و همه آنها در سخنانشان ضمن نشان دادن خشم و انزجار خود از منافقین کوردل، اعلا می کردند جنایات این گروهک تروریستی را تا ابد فراموش نخواهند کرد و نسل به نسل و سینه به سینه اسناد این جنایت را به فرزندان و نسل آینده انتقال خواهند داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد