تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در اسلام آبادغرب+ تصاویر

کد خبر: 304988
|
12:43 - 1398/05/10
نسخه چاپی
تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در اسلام آبادغرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: به‌منظور رشد و ارتقای سطح کیفی عملکرد سپاه، از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب تجلیل شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز، مراسم تجلیل از برگزیدگان  سومین جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب با حضور رده ها، فرماندهان حوزه ها و جمعی از بسیجیان در محل ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اقشار مختلف بسیج درزمینهٔ اجرای برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان گفت: این مراسم جهت تجلیل از عملکرد شما در سال 97 است و تجلیل از این عزیزان به نمایندگی از کل بسیجیان شهرستان صورت می گیرد.

 

سرهنگ باوندپور با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به " مالک اشتر"، اظهار کرد: مهمترین خصلت مالک اشتر ولایتمداری بود که در سخت ترین شرایط در کنار امیرالمومنین علی(ع) بوده و در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند، امروز هم بسیجیان و پاسداران در موضوعات مختلف بصیرتی، فرمانبرداری و ... بازوان ملایت هستند.

وی هدف از تشویق بسیجیان در این جشنواره را ارتقای سط خودآگاهی، ایجاد انگیزه و الگوبرداری برای دیگران و ترغیب در جهت معایب و نواقص عنوان کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام عزتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بر شمردن ویژگی های برجسته مالک اشتر در جهاد، ولایتمداری و بصیرت، اظهار کرد: الحمدلله سپاه پاسداران و بسیجیان در این عصر در عمل خوب نشان دادند که مالک وار در کنار علی زمان خود هستند.

 

حجت الاسلام عزتی با اشاره به توصیه های امیر المومنین علی(ع)، گفت: توصیه به تقوای الهی و خوف از خدا، اخلاق پسندیده، حضور در بین مردم و همرنگ شدن با مردم و پرهیز از عیب جویی و دوری از عیب جو از توصیه های امیر المومنین علی(ع) به بهترین یارش( مالک اشتر) می باشد که باید از اینها درس بگیریم و آن را در سرلحه امور خود قرار دهیم.

 

در پاین این برنامه از برگزیدگان سومین جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد