تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در اسلام آبادغرب+ تصاویر

کد خبر: 304988
|
12:43 - 1398/05/10
نسخه چاپی
تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در اسلام آبادغرب+ تصاویر
اسلام آبادخبر: به‌منظور رشد و ارتقای سطح کیفی عملکرد سپاه، از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب تجلیل شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز، مراسم تجلیل از برگزیدگان  سومین جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب با حضور رده ها، فرماندهان حوزه ها و جمعی از بسیجیان در محل ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن خیرمقدم به مدعوین با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اقشار مختلف بسیج درزمینهٔ اجرای برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان گفت: این مراسم جهت تجلیل از عملکرد شما در سال 97 است و تجلیل از این عزیزان به نمایندگی از کل بسیجیان شهرستان صورت می گیرد.

 

سرهنگ باوندپور با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره به " مالک اشتر"، اظهار کرد: مهمترین خصلت مالک اشتر ولایتمداری بود که در سخت ترین شرایط در کنار امیرالمومنین علی(ع) بوده و در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند، امروز هم بسیجیان و پاسداران در موضوعات مختلف بصیرتی، فرمانبرداری و ... بازوان ملایت هستند.

وی هدف از تشویق بسیجیان در این جشنواره را ارتقای سط خودآگاهی، ایجاد انگیزه و الگوبرداری برای دیگران و ترغیب در جهت معایب و نواقص عنوان کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام عزتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با بر شمردن ویژگی های برجسته مالک اشتر در جهاد، ولایتمداری و بصیرت، اظهار کرد: الحمدلله سپاه پاسداران و بسیجیان در این عصر در عمل خوب نشان دادند که مالک وار در کنار علی زمان خود هستند.

 

حجت الاسلام عزتی با اشاره به توصیه های امیر المومنین علی(ع)، گفت: توصیه به تقوای الهی و خوف از خدا، اخلاق پسندیده، حضور در بین مردم و همرنگ شدن با مردم و پرهیز از عیب جویی و دوری از عیب جو از توصیه های امیر المومنین علی(ع) به بهترین یارش( مالک اشتر) می باشد که باید از اینها درس بگیریم و آن را در سرلحه امور خود قرار دهیم.

 

در پاین این برنامه از برگزیدگان سومین جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها