گزارشی از برنامه های هفته دولت در دالاهو/

از برگزاری میز خدمت تا دیدار با مردم و خانواده شهدا در شهرستان دالاهو+تصاویر

کد خبر: 305094
|
18:41 - 1398/06/07
نسخه چاپی
از برگزاری میز خدمت تا دیدار با مردم و خانواده شهدا در شهرستان دالاهو+تصاویر
به مناسبت هفته دولت برنامه های مختلفی نظیر برگزاری میز خدمت و دیدار با مردم و خانواده شهدا در گهواره، ریجاب و دالاهو صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر،   به مناسبت هفته دولت فرماندار شهرستان دالاهو و مدیران ادارات شهرستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر میز خدمت را به میان مردم بردند.

 

در نوبت صبح؛ در مسجد جامع امام شافعی بانمزاران و در جمع مردم شریف شهر ریجاب  و عصر نیز در مسجد المهدی(عج) شهر کرند با جمعی از مردم دیدار نموده و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

 

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص خدمت به مردم گفت: هرکجا کاری انجام شده است؛ وظیفه ما بوده و منتی نداریم هرکجا کاستی و کمبودی هست؛ با تمام وجود از مردم شهرستان عذرخواهی می کنیم.

 

 

برنامه حضور مدیران شهرستان بهمراه فرماندار دالاهو در شهرهای ریجاب، کرند و گهواره بمنظور دیدار و ملاقات صمیمی با مردم این مناطق از دیگر برنامه های هفته دولت است.

 

کرم محمدی فرماندار دالاهو، حجت الاسلام نوروزی امام جمعه کرند و مدیران ادارات شهرستان طی چندین ساعت به درد دل و خواسته های مردم گوش فراداده و فرماندار شهرستان دستور رسیدگی و رفع برخی مشکلات را صادر نمود.

 

محمدی طی سخنان کوتاهی در جمع حضار گفت: شما ولی نعمت ما هستید، محل کار تمامی مدیران متعلق به مردم است، ما مستاجر شما مردم هستیم و بر خود می بالیم که خدمتگزار مردم متحد، صادق و وطن دوست و انقلابی هستیم.

 

 

 فرماندار شهرستان دالاهو به اتفاق چند تن از مسئولان شهرستان در منزل شهید گلمرادی در شهر ریجاب حضور یافته و خانواده این شهید گرانقدر دیدار نمود.

 

محمدی در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و پایداری خانواده معزز شهدا بیان داَشت: ما مرهون فداکاری های بی بدیل شهدا هستیم. راه شهدا  راه عزت و سرافرازی و اقتدار است.

 

 

فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان دالاهو بهمراه جمعی ازهمکاران با حضور در فرمانداری با فرماندار و معاونین فرمانداری دیدار و هفته دولت را تبریک گفتند.

 

در این دیدار کرم محمدی فرماندار دالاهو طی سخنانی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از بطن انقلاب اسلامی و مردمی ترین نیروی مسلح می باشد. تاملی در عملکرد این نهاد طی چهار دهه گذشته؛ این سخن تاریخی امام راحل امت(ره) به زیبایی تعبیر می کند که: اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود.

 

کرم محمدی در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین محترم سپاه شهرستان اظهار داشت: همه ما خادمان یک مردم؛ رهروان یک رهبر و سربازان یک نظام هستیم و تنها با وحدت وهم افزایی می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

 

 

گفتنی ست؛ کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در اولین روز از هفته دولت در مسجد جامع امام شافعی ریجاب طی سخنانی در جمع نمازگزاران اظهار داشت: رجایی و باهنر در مدیریت اجرایی و سیاست ورزی، حرکت بر مدار اخلاق را سرلوحه کار خویش قرار دادند. شهید رجایی در برابر هتاکی های بنی صدر ذره ای از جاده انصاف خارج نشد و لذا اگر یکی از ویژگی های برجسته این دو شهید والامقام را اخلاق مداری بدانیم، ره به خطا نرفته ایم.

 

 

فرماندار دالاهو در ادامه سخنان خود با اشاره به فلسفه وجودی نامگذاری هفته دولت گفت: با تاسی به سیره این دو بزرگوار، ما شأنی بجز نوکری به مردم نداریم و به این شان خود نیز افتخار می کنیم. وی ضمن سپاس از ماموستا منوچهر صادقی امام جمعه محترم به تبیین و تشریح اقدامات عمرانی و زیرساختی در دست اجرای حوزه شهرستان پرداخت و از همراهی و کمک آحاد مردم ریجاب در برگزاری با شکوه جشنواره ملی میوه های بهشتی تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها