توسط حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) صورت گرفت؛

تجلیل از پیر غلام حسینی کربلایی الیاس جابری در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305111
|
08:25 - 1398/06/17
نسخه چاپی
تجلیل از پیر غلام حسینی کربلایی الیاس جابری در اسلام آبادغرب+تصاویر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)،سپاه ناحیه اسلام آباد غرب و جمعی از مداحان اهل بیت ضمن دیدار با پیر غلام حسینی کربلایی الیاس جابری از ایشان تجلیل نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه محرم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) به عنوان نماینده سپاه  در معیت جمعی از مداحان اهل بیت با پیر غلام حسینی کربلایی الیاس جابری دیدار نمودند.

 

  در این دیدارسروان صیادی فرمانده حوزه سیدالشهداء(ع) ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای این پیر غلام حسینی از ایشان تجلیل نمودند.

 

  کربلایی الیاس جابری در این دیدار خلاصه ای اززندگی نامه خود را به این صورت بیان کرد: در سال ۱۳۲۱ در خانواده مذهبی و متدین به دنیا آمده ایشان از سن ۹ سالگی به جمع آوری اشعار در وصف امام حسین (ع) و مداحی در مراسمات ایام محرم انجام داده اند و تا به امروز قریب به چهار دفتر شعر از مداحان آن زمان گردآوری کرده و نوشته اند از ایشان میتوان به عنوان تاریخ شفاهی مداحی و عزاداری مردمان این منطقه یاد کرد که هنوز با رسم و رسومات آن زمان به عزاداری سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) مشغولند .

 

کربلایی الیاس جابری در روستای مومه ای نزدیک به چهار دهه به عنوان پیش نماز روستا در مسجد حضرت رسول (ص) حضور داشته اند وی هم اکنون به علت بیماری و کهولت سن قادر به مداحی نمی باشد و از خداوند آرزوی سلامت را برایشان خواستاریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد