برپایی نمایشگاه فروش پائیزه در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305123
|
12:02 - 1398/06/27
نسخه چاپی
برپایی نمایشگاه فروش پائیزه در شهرستان اسلام آبادغرب
نمایشگاه فروش پاییزه -ویژه بازگشایی مدارس- در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز به کار کرد

به گزارشاسلام آباد خبر، نمایشگاه فروش پاییزه ویژه مهرماه و بازگشایی مدارس در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز به کار کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد. در این نمایشگاه‌ها اقلام خوراکی و کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود. مهیار کرم ویسی به عنوان تولید کننده انواع زیتون و ترشیجات در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای پاییزه در اسلام آباد غرب گفت: به مدت پنج سال است که با استفاده از محصولات باغ پدری خود که در روستای زرده ریجاب قرار دارد به تولید انواع محصولات زیتون مشغول هستیم. وی افزود: سال های قبل در نمایشگاه های استان کرمانشاه شرکت کرده ام و امسال برای اولین بار است که دراسلام آباد غرب حضور پیدا می کنم. 

مهیار کرم ویسی  در خصوص فروش خود اذعان داشت: جهت کرایه غرفه600هزار پرداخت کرده ایم و تا این لحظه که مدت زمان زیادی از افتتاح نگذشته فروش خوب بوده است.

در ادامه بازدید از نمایشگاه به یک فروشنده خانم برخوردیم که سوغات اصفهان و قم را برای فروش در غرفه اش داشت، وی غرفه سه متری را ۷۰۰ هزار تومان‌کرایه کرده و با وصف اینکه دوروز از افتتاح نمایشگاه گذشته از فروش خوب و استقبال مشتریان راضی بود.

در این نمایشگاه اکثر غرفه داران از شهرهای دیگر کشور هستند؛ یوسف فرجی اهل تبریز نیز گفت: چون‌ روزهای اول نمایشگاه است مشتری زیاد نیست، فروش او خوب بوده و می گوید اولین بار است درشهر اسلام آبادغرب شرکت کرده است. از نکات مثبت این نمایشگاه می توان به نظارت بر قیمت ها و رضایت مردم از قیمت ها اشاره کرد و نکات منفی آن وجود غرفه های محدود از کالاهای ویژه دانش آموزان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها