به مناسبت هفته بسیج؛

برگزاری یادواره شهدای آبروی محله دهستان شیان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305279
|
15:26 - 1398/09/03
نسخه چاپی
برگزاری یادواره شهدای آبروی محله دهستان شیان اسلام آبادغرب+تصاویر
یادواره شهدای آبروی محله شهید سید یزدانبخش موسوی در دهستان شیان اسلام آبادغرب برگزا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای آبروی محله  شهید سید یزدانبخش موسوی با حضور مردم، مسئولین وخانواده معظم شهدا در دهستان شیان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

مجتبی حیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدبهشتی شیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و تبریک هفته بسیج، به مدعوین خیرمقدم عرض نمود.

حجت الاسلام مهدی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم  اظهار کرد: یادواره شهدا برای ما کلا" تذکر است و یاد و خاطره شهدا در شهر شهیدان مرصاد که وجب به وجب آن قدمگاه شهداست، فراموش ناشدنی ست، برخی از شهدای این شهر بعلت کمی سن برای حضور در جبهه شناسنامه خود را دستکاری کردند، لذا این انقلاب به راحتی بدست نیامده که به راحتی از دست برود، مردمما برای این انقلاب هزینه های زیادی داده اند و شهدای بسیاری تقدیم نموده اند.

 

وی افزود: فرق شهدا با ما در این است که دو عامل داشتند؛ شهدا خدا را می بینند( شهدا خدا را بر اعمال شان ناظر می دانند)، عامل دوم که در محاسبات شهدا پر رنگ بود، قیامت بود، نیمه شب ها فریاد شهدا از ترس خدا بلند بود و برخی از شهدای ما به مقاماتی رسیدند که باید در احوالات آنها جستجو کنیم.

 

 

حجت الاسلام مرادی گفت: همه ما می دانیم وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و مردم هم به این موضوع اعترض مسالمت آمیز داشتند، اما اینها مردم نیستند که بانک ها و منازل مردم را آتش می زنند، اینها مزدورانی بودند که بخاطر مبلغ حداقلی به اموال عمومی مردم  آسیب زدند و اگر نیروهای امنیتی هوشیار نبودند به مردم نیز صدمه می زدند.

 

وی افزود: اولین عامل شکست فتنه های داخلی شخص رهبریاست که بنا به اعتراف ضد انقلاب و شبکه های ضدنظام حتی یک لکه سیاه در زندگی ایشان وجود ندارد و شخصی زاهد هستند که با یک سخنرانی تمام نقشه ها و توطئه های چند ساله دشمنان را نقش بر آبمی کند و عامل دوم هم خود مردم هستند که گوش به فرمان رهبری و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب حاضرمی شوند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب بیان داشت: در چند سال گذشته تمام دغدغه رهبری حمایت از تولید و اقتصاد مقاومتی بوده، لذا اکنون نیز شرایط فراهم است که مردم بار دیگر به دور از تعصبات قومی و قبیله ای تصمیم  بگیرند و یک شخص لایق و متخصص را برای انتخابات مجلس انتخاب کنند تا در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم گام برداشته و شرمنده شهدا نشویم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد