رئیس جدید اداره بهزیستی اسلام آبادغرب:

خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از وظایف اصلی کارشناسان و مددکاران بهزیستی است

کد خبر: 305290
|
14:32 - 1398/09/11
نسخه چاپی
خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از وظایف اصلی کارشناسان و مددکاران بهزیستی است
اسلام آبادخبر: رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جزء وظایف اصلی و ذاتی کارشناسان و مددکاران بهزیستی می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلیل جلیلیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب در جمع کارکنان این اداره گفت : خدمت به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جزء وظایف اصلی و ذاتی کارشناسان و مددکاران می باشد.

وی بیان داشت : با مراجعین جامعه هدف بهزیستی و در خصوص خدمات رسانی به آنها سعی و تلاش مضاعف داشته باشند و همکاری " هماهنگی وتعامل بیشتر ی جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از پرسنل این اداره خواستارشد.

 

پس از آن سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب به همراه جمعی از کارکنان به دیدار حجت الاسلام محمد طاها مهری امام جمعه اسلام آباد رفت و به تشریح اقدامات و برنامه های پیش رو و عملکرد و وظایف خود وهمکارانش در رابطه با خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی پرداخت.

 

حضرت حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: عده ای اقشار آسیب پذیر معلول زن بدسرپرست وبی سرپرست جامعه هدف بهزیستی را تشکیل می دهند وخواستار حمایت وتوجه بیشتری به این قشر محروم را شد. در شرایط فعلی به این اقشار کمتر رسیدگی می شود و مدیران بهزیستی باید از داشته های موجود خود این قشر محروم را حمایت کنند.

وی بیان داشت اکثر مراجعین افراد ضعیف و آسیب پذیر و ناتوان می باشند و باید با سعه صدر و محبت پای درد دل آنها نشت و در رفع مشکلات آنها اهتمام جدی صورت گیرد.

 

مهری امام جمعه شهرستان ضمن تبریک مسولیت جدید اداره بهزیستی به آقای جلیل جلیلیان وهمکارانش " توصیه های بیان نمود که بخش اعظمی از انجام کارهای میدانی و اجرایی بر عهده پرسنل این اداره می باشد که با وحدت "برادری"رفافت "براساس شرح وظایف سازمانی صورت گرفته انجام گیرد و همه را به وحدت و برادری در جهت اعتلای اهداف جامعه هدف بهزیستی جهت خدمت رسانی به اقشار کم درآمد دعوت نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد