گزارش/

یلدای مهربانی در اسلام آبادغرب/تقسیم شادی با ولی نعمتان انقلاب در بلندترین شب سال

کد خبر: 305330
|
17:21 - 1398/10/01
نسخه چاپی
یلدای مهربانی در اسلام آبادغرب/تقسیم شادی با ولی نعمتان انقلاب در بلندترین شب سال
بسیج اصناف، کارگری و کارمندی اسلام آبادغرب در کنار نهادهای حمایتی شهرستان در شب و روز پیش منتهی به شب یلدا تلاش نمودند تا در بلندترین شب سال، شادی خود را با ولی نعمتان انقلاب تقسیم کنند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، در آخرین روز پاییز منتهی به شب یلدا بر اساس آئین سنتی دیرینه ایرانیان که همه از فقیر و غنی شب چله را در خانه‌هایشان جشن می‌گیرند؛ بسیج اصناف، کارگری و کارمندی اسلام آبادغرب در کنار حوزه علمیه و نهادهای حمایتی شهرستان  نظیر کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه تلاش نمودند تا در بلندترین شب سال، شادی خود را با ولی نعمتان انقلاب تقسیم کنند.

 

 

برادر پاسدار پیمان محمدی فرمانده حوزه بسیج اصناف، کارگری و کارمندی اسلام آبادغرب گفت: با کمک شورای حوزه و خیرین توانستیم سبد اهدایی اقلام شب یلدا به تعداد 200خانواده توسط حوزه مقاومت بسیج اصناف کارمندی وکارگری سپاه ناحیه اسلام آباد غرب وخیربن این حوزه بین نیازمندان تقسیم گردید.


وی هدف   از این اقدام را نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان بی سرپرست و خانواده های بی بضاعت عنوان کرد و افزود: با کمک شورای این حوزه های بسیج، کودکان بی سرپرست و خانواده های بی بضاعت در محلات حاشیه شهر شناسایی و این اقلام به ایشان اهداء گردید.

 

 

محمدبیگزاده رییس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب نیز در این رابطه گفت: با کمک حوزه علمیه و همچنین خیران و نیکوکاران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و توزیع شد.
وی با قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی مردم و به‌ویژه نیکوکاران برای حل مشکلات نیازمندان گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم تا با تهیه بسته های غذایی یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم .
بیگزاده  با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی  تصریح کرد: بسیاری از مردم با اینکه خودشان در شرایط سخت اقتصادی هستند اما با کمک به همنوعان خود و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در تلاش هستند تا گره‌گشای برخی مشکلات محرومان به ویژه ایتام این شهرستان   باشند.
رئیس  کمیته امداد اسلام آباد غرب  بابیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند در قالب اهداء میوه، شیرینی و آجیل باشد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفتر کمیته امداد  و مراکز نیکوکاری درسطح شهرستان  اهداء کنند.
وی افزود : با همت حوزه علمیه و همچنین خیران و نیکوکاران  بسته‌های شب یلدا با حضور مدیر حوزه علمیه ، رئیس کمیته امدادو مددکاران  برای پر کردن سفره ۵۳خانوار از نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست  توزیع شد.

 

 

روز گذشته نیز در آستانه شب یلدا مدیریت موسسه خیریه عطر گل نبوی (فاطمی نژاد) بیش از ۷۰سبد یلدایی بین نیازمندان تحت حمایت موسسه خیریه عطر گل نبوی در محل موسسه توزیع نمود،

به گفته وی این سبدها شامل میوه، شیرینی، مرغ، برنج، روغن، رب و... بود که بین مددجویان روستاهای حومه شمالی، حومه جنوبی‌ ودهستان شیان توزیع شد .هزینه این سبدها توسط خیرین عزیز و موسسه خشتهای مهربانی کرمانشاه تامین گردید.

 

 

اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب به مناسبت شب یلدا، شب یلدا را با حمایت خود از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی به زیباترین شب سال تبدیل نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها