با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده قرار گاه نجف اشرف سپاه غرب کشور و مسئولان استان صورت گرفت؛

ابراز همدردی مسئولان استان کرمانشاه با خانواده شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی+تصاویر

کد خبر: 305388
|
14:50 - 1398/10/23
نسخه چاپی
ابراز همدردی مسئولان استان کرمانشاه با خانواده شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی+تصاویر
امروز نماینده ولی فقیه در استان، به همراه فرمانده قرار گاه نجف اشرف سپاه غرب کشور مسئولان استان با حضور در منزل خانواده شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی در اسلام آبادغرب با خانواده این شهدا ابراز همدردی نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۳ دي ماه، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به همراه سردار عظیمی فرمانده قرار گاه نجف اشرف سپاه غرب کشور، در معیت حجت الاسلام مهری امام‌جمعه اسلام آباد غرب، سردار باباخانیمدیرکل بنیادحفظ آثار استان، سرهنگ باوندپور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب، سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی و جمعي از مسئولين شهرستان با خانواده شهداي سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، در شهرستان اسلام آباد غرب ضمن همدردی با خانواده این شهدا، این مصیبت را به خانواده داغدار تسلیت گفتند.

 

حضرت آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده داغدار، اظهار کرد: در این موقعیت خاصی که کشور درگیر وضعیت آماده باش 100 درصد بوده چنین اتفاقی بصورت غیر عمدی رخ داده، یقینا" کسانی که عزیزان شان را از دست داده اند خیلی برایشان سخت است اماتقدیر الهی است و  با مقدرات الهی کاری نمی شود کرد.

وی افزود: این داغ خیلی سنگین است و امروز حتی یک نفر در کشور پیدا نمی شود که از این حادثه متاثر نباشد و همه ناراحت هستند انشاءالله همه مأجور باشند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: نمی خواهیم از کسی دفاع کنیم اما 40 سال است که سپاه خدمت صادقانه می کند، افسری که پشت پدافند قرار می گیرد عالم به غیب نیست، بالاخره ماموری است که می خواهد از اعتبار کشور دفاع کند، تصمیم گیری در عرض 10 ثانیه برای ایشان خیلی سخت است و به عقل و استنباط خودش جانب احتیاط را گرفته و ماموریت حفاظت از امنیت کشور را انجام داده است. انشاءالله خداوند به جانباختگان این حادثه ثواب شهادت را می دهد چون در مسیر حفظ امنیت کشور به شهادت رسیده اند و انشاءالله خداوند به خانواده این شهدا و همه ملت ایران صبر عنایت فرماید.

 

در ادامه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در غرب کشور این مصیبت را به خانواده داغدار تسلیت گفت و اظهار کرد: سپاه از مردم هست و پشتوانه همیشگی سپاه مردم بوده اند و امروز ما  شاهد صحنه هایی بودیم که مردم شرافتمند ایران در شهادت یک سربازشان اینگونه احساس تألم و تأثر دارند و یکی از عوامل اصلی تغییر راهبرد آمریکایی ها تاثیر حضور بی سابقه ملت قهرمان ما در مراسمات تشییع پیکر و بزرگداشت شهید سلیمانی بود.

وی افزود: حقیقتا" ما از همان لحظه اول سقوط هواپیما همه متاثر بودیم و خصوصا" از وقتی که مشخص شد حادثه به این جزئیات شکل گرفته بیش از پیش متاثر شدیم چون هیچ جدایی بین سپاه و مردم ولایتمدار ایران وجود ندارد و سپاه خدمتگزار مردم ایران و در کنار مردم عزیز بوده وخواهد بود.

سردار عظیمی گفت: از عکس العمل پندآموز خانواده های داغدار این شهدا در این حادثه غم انگیز سپاسگزاریم که با نهایت بزرگی و احساس مسئولیت برخورد نمودند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندادند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

یکی از اعضای خانواده  مرحوم فریده غلامی که همسرش رزگار رحیمی (اهل سقز) و فرزند خردسالش ژیوا در این حادثه جان باختند، به نمایندگی از خانواده داغدا از ابراز همدردی نماینده ولی فقیه در استان و سرداران سپاه، امام جمعه شهرستان و دیگرمسئولین استان و شهرستان  تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی ست؛ روز گذشته نیز مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان  به همراه تنی چند از مسئولین استان و شهرستان از این خانواده داغدار در اسلام آبادغرب دلجویی نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد