با حضور پرشور مردم انقلابی صورت گرفت؛

نمایش انسجام اصولگرایان در مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه

کد خبر: 305442
|
11:17 - 1398/11/19
نسخه چاپی
نمایش انسجام اصولگرایان در مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه
اسلام آبادخبر: دومین مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور پرشور اعضا در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  دومین مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه عصر امروز جمعه با حضور پرشور و گسترده اعضا در مسجدالنبی (ص) طاقبستان برگزار شد.

در این مراسم پس از برگزاری برنامه‌های مختلف هشت کاندید مورد نظر به بیان برنامه‌های خود پرداختند و در پایان اعضا آرای خود را به صندوق رای ریختند.

سعی کردیم در شورای ائتلاف به بیانیه گام دوم انقلاب جامه عمل بپوشانیم

دکتر علی رضا دودمان، نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: مهمترین دستاورد ائتلاف غیر از پیروزی در انتخابات این است که فرایندی شکل گرفته که تصمیم گیری در مورد انتخاب و دادن لیست برای کاندیداهای جریان انقلاب به صورت مدون و با ساختار از پایین به بالا شکل گرفت و این کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: سعی کردیم به بیانیه گام دوم انقلاب در شورای ائتلاف جامه عمل بپوشانیم و جوانانی لایق، تحصیل‌کرده و متعهد در فرآیند انتخاب کاندیداهای انقلابی و ارائه لیست شرکت کردند.

دکتر دودمان بیان داشت: در گذشته ساختار انتخاب کاندیداها به صورت سنتی انجام می‌گرفت که طی آن چند نفر از بزرگان جریان انقلابی، کاندیداها و لیست جریان انقلابی را معرفی می‌کردند.

وی عنوان کرد: در میثاق نامه کاندیداها آمده است که از هم اکنون تا آخر فرایند رأی گیری، نامزدها و همراهان آنها از تخریب دیگر کاندیداها به طور جدی پرهیز کنند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان کرمانشاه ادامه داد: البته یکی از اصلی ترین مطالبات شورای ائتلاف نیز این است که کاندیداها از تخریب همدیگر جلوگیری کنند.

۸ کاندید میثاق نامه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه را امضا کردند

در ادامه سلمان یاوری، مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه به ارائه نحوه شکل گیری شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع اول این شورا دو ماه پیش با حضور ۵۰۰ نفر از منتخبین نیروهای انقلابی در سطح کرمانشاه تشکیل شد و از بین ۵۱ نفر کاندید تعداد ۲۷ نفر بر اساس اساسنامه توسط این ۵۰۰ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: پس از آن جلسات منظم و هفتگی شروع شد و کمیته‌های مختلفی شکل گرفت.

مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: کمیته سیاسی استان و شهرستان از بین نامزدهای این دوره تعداد ۱۰ نفر را به عنوان کاندید برای نیروهای انقلابی شناسایی کردند.

یاوری تصریح کرد: میثاق نامه‌ای برای کاندیداها تهیه شد که توسط ۸ نفر از کاندیداها امضا شد و کسانی که این میثاق نامه را امضا نکردند به دومین مجمع شورای انقلاب دعوت نشدند.

وی خاطرنشان کرد: شهر کرمانشاه را به ۴۰ منطقه تقسیم کردیم و برای هر منطقه از فعالان مسجد یک معتمد در نظر گرفتیم.

مسئول کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه بیان داشت: همچنین ۱۵ قشر تخصصی از جمله پزشکان، طلاب، مداحان و هیئت‌های مذهبی و… مشخص کردیم از قشم ۱۵ نفر در این مجمع شرکت کردند و به این ترتیب امروز هزاران نفر از نیروهای انقلابی در این جلسه حضور دارند.

یاوری عنوان کرد: پس از سخنرانی این ۸ کاندیدای انقلابی، رأی گیری صورت می‌گیرد و طی چند روز آینده لیست سه نفر را اعلام خواهیم کرد البته به دنبال این هستیم که این فرآیند طولانی نشود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها