شهید احمدی فرد زندگی سراسر مبارزاتی داشت

کد خبر: 305444
|
15:12 - 1398/11/15
نسخه چاپی
شهید احمدی فرد زندگی سراسر مبارزاتی داشت
اسلام آبادخبر: همسر شهید احمدی فرد در مراسم سومین سالگرد ایشان که در باغ رضوان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد گفت ایشان یک زندگی سراسر مبارزاتی داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم سومین سالگرد شهید احمدی فرد 17بهمن ماه در مزار شهدای اسلام آباد غرب با حضور مسئولین،خانواده شهدا و ایثار گران و مردم ولایت مدار شهرستان برگزار شد.

همسر شهید مدافع حرم احمدی فرد در سومین سالروز شهادت این شهید والا مقام اظهار داشت:

مبارزات او در بحبوحه انقلاب با پخش اعلامیه های امام(ره) شروع شد، که در اثر آن از جانب مامورین حکومت طاغوت مورد اذیت و آزار قرار گرفت.

وی افزود: با شروع جنگ تحمیلی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و 8 سال دفاع مقدس را در جبهه های غرب و جنوب حضور فعال داشت که به افتخار جانبازی 45 درصد در این مسیر نائل آمد و پس از جنگ تحمیلی  و در کسوت بازنشستگی برای پاکسازی میادین مین بجای مانده از دشمن بعثی مشغول خنثی نمودن آنها در استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه شد.

کمرخانی عنوان کرد: با ظهور داعش در کشور های سوریه و عراق برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مردم مسلمان این کشورها بارها و بارها عازم این کشورها شد تا دین خود را به عنوان رزمنده ای ولایت مدار ادا کند.

کمرخانی همسر شهید احمدی فرد خاطرنشان کرد: ایشان سرانجام در تاریخ16 بهمن ماه سال 1395 در یک عملیات شناسایی به همراه هم رزم عراقی خود به علت برخورد با تله انفجاری به فیض شهادت که آرزوی دیرینه ش بود نائل آمد.

وی ادامه داد: سومین سالگرد شهادت همسرم  با ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مقارن گشته است.

شهدای انقلاب،جنگ تحمیلی و مدافع حرم و امنیت ایران اسلامی از جان شیرین خود گذشتند تا دین اسلام و آرمان های انقلاب و امام راحل زنده و پویا بماند و انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی خود قرار دارد؛ انقلابی که مسیر پر پیچ و خم و پرفراز و نشیبی را با هزاران توطئه از جانب دشمنان پشت سر گذاشته است وامروز وظیفه آحاد ملت است تا مسیر پر افتخار شهدای عزیز را با عزت ادامه دهند.

کمرخانی با دعوت مردم در پای صندوق های رای گفت: اصلی ترین وظیفه در حال حاضر و در این رخداد بزرگ سیاسی کشور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است؛ حضوری که دوست و دشمن به آن چشم دوخته است و این حضور با شکوه ملت است که دشمن را همانند گذشته نا امید می کند.

وی در پایان افزود: وظیفه دیگر مردم انتخاب آگاهانه و اصلح است کهبه فرموده مقام معظم رهبری فردی را انتخاب کنیم که مومن، باتقوا، متخصص ،شجاع و فردی جهادی باشد تا بتواند از منافع ملت و انقلاب در مقابل دشمن و استکبار دفاع کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد