به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

برگزاری محفل شعر انقلاب در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305451
|
12:03 - 1398/11/20
نسخه چاپی
برگزاری محفل شعر انقلاب در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: محفل شعر انقلاب که به مناسبت نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین و شعرا در حوزه علمیه خواهران اسلام آبادغرب برگزار شد،

به گزارشاسلام آباد خبر، محفل شعر انقلاب که به مناسبت نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین و شعرا در حوزه علمیه خواهران اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مهمترین عامل در چگونگی پیروزی و تثبیت انقلاب حضور مردم بود که توانستند از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۲ که دوران آغاز ،شکل گیری و مبارزه بود با رهبری امام(ره) انقلاب به پیروزی برسد.

امام جمعه شهرستان با اشاره به نقش بی بدیل مادران و همسران در مقاطع مختلف انقلاب عنوان کرد: همان گونه بانوان در کاروان ابا عبدالله الحسین(ع) منزل به منزل حرکت کرده و تاثیر گذار بودند، لذا نقش زنان بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

وی ادامه داد: برابری زن و مرد در منظومه فکری امامین و انقلاب اسلامی یک شعار و تبلیغ نبوده بلکه به آن اعتقاد داشتند همان گونه که امام(ره) با برابری رای دادن زن و مرد با وجود منع آن در کشور های دیگر به این مهم پرداخت.

حجت الاسلام مهری به مسئله مهم و تاثیر گذار انتخابات اشاره و اذعان داشت: آنچه برای کشور و انقلاب بسیار مهم و تاثیر گذار است حضور مردم در پای صندوق های رای است که به وسیله آن سرنوشت خود و جامعه را رقم می زنند پس به همین دلیل ما باید مردم را به انجام این مهم تشویق کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها