سخنران مراسم ۲۲ بهمن اسلام آبادغرب:

مکتب شهید سلیمانی بهترین الگوی پیشرفت کشور است/مقاصد و مناصب دنیایی نباید موجب از بین رفتن اتحاد اقوام منطقه شود

کد خبر: 305458
|
12:33 - 1398/11/22
نسخه چاپی
مکتب شهید سلیمانی بهترین الگوی پیشرفت کشور است/مقاصد و مناصب دنیایی نباید موجب از بین رفتن اتحاد اقوام منطقه شود
حجت الاسلام مهری سخنران مراسم ۲۲ بهمن اسلام آبادغرب گفت: مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی بهترین الگوی پیشرفت کشور است.

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام محمدطه مهری سخنران مراسم ۲۲ بهمن اسلام آبادغرب، ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ضمن تشکر از حضور پر شور مردم شهر شهیدان مرصاد و خلق حماسه ای دیگر گفت: انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن سرآغاز تحولات بنیادین در ایران و جهان است و با اسلام ناب تجدید جدیدی پیدا کرد و عصر جدیدی با امامت امام خمینی(ره) آغاز شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال است که دشمنان با محوریت آمریکا هر کاری توانسته اند انجام داده تا جمهوری اسلامی را به زانو درآورده و حرکت انقلاب را متوقف کنند اما با عنایت پروردگار و حضور پر شور و شعور مردم این توطئه ها ناکام مانده و خواهد ماند.

 

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در چهله پر افتخار نه تنها از دسمن شکست نخورد بلکه در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت های شگفت انگیزی دست یافته است و ظرفیت غلبه بر دشمن، پیشرفت و تمدن سازی را دارد.

 

 

حجت الاسلام مهری گفت: دشمنان نظام اسلامی و آمریکای مستکبر و از جمله رژیم صهیونیستی در مسیر افول قرار گرفته و با قدرت جبهه مقاومت جمهوری اسلامی چاره ای جز خارج شدن از منطقه را ندارد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: تنها راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دفع و رفع تهدیدات دشمن و رسیدن به تمدن اسلامی و قوی شدن انقلاب در همه زمینه هاست تا نقشه های دشمن در همه ابعاد و زمینه ها خنثی شود.

وی با اشاره به مکتب سردار شهید سلیمانی و بهترین الگو برای قوی تر شدن افزود: مکتب سلیمانی مکتب عشق، ایثار، شهادت، شهامت، ایستادگی در برابر دشمن و دشمن شناسی بود و ما با الگو گرفتن از این شهید می توانیم انقلاب را قوی تر و این مکتب را نشر و گسترش دهیم.

 

 

مهری ادامه داد: یکی دیگر از ابعاد قوی تر کردن ایران اسلامی داشتن یک مجلس قوی است و همه ما باید توجه کنیم آنچه در انتخابات پیش رو در درجه اول مهم است حضور پر شور مردم و مشارکت حداکثری در انتخاب آگاهانه و تشویق دیگران است که سیلی محکمی بر دشمن خواهد زد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب اذعان داشت: همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم حتی آنهایی که از مشکلات گله مند هستند و به حق هم هست اما باید نسبت به سرنوست کشور خود بی تفاوت نبوده و به انسجام ایران کمک کنند و با انتخاب فردی انقلابی، شجاع، مدبر، دشمن شکن و کار آمد، دشمن را ناامید و مردم را خوشحال کنند.

 

وی با اشاره به بافت تنوع قومی، قبیله ای و مذهبی منطقه در تذکری به کاندیداها ، جریان ها و گروه های سیاسی، گفت: اخلاق اسلامی و انسانی را رعایت کنید و باعث اختلاف بین ایلات نشوید همان گونه که دو شهرستان دالاهو و اسلام آبادغرب سالیان طولانی در کنار هم زندگی کرده اند نباید شخص یا اشخاصی پیدا شود که برای رسیدن به مقاصد دنیا این اتحاد و انسجام را برهم بزند و هرگونه توهین، تخریب، تفرقه افکنی و فتنه انگیزی در اسلام و منظومه امامین محکوم است. گزارش از/سارائی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد