در بازدید از شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب مطرح شد؛

ارزیابی مطلوب آمادگی کادر بهداشت و درمان اسلام آبادغرب جهت مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم+تصاویر

کد خبر: 305583
|
15:19 - 1399/01/01
نسخه چاپی
ارزیابی مطلوب آمادگی کادر بهداشت و درمان اسلام آبادغرب جهت مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم+تصاویر
نماینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در معیت فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان، آمادگی مطلوب کادر بهداشت و درمان اسلام آبادغرب جهت مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم را مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، در اولین روز سال 1399 دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در معیت فرماندار اسلام آبادغرب و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در بازدید از شبکه، آمادگی کادر بهداشت و درمان اسلام آبادغرب جهت مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم را مطلوب ارزیابی نمود.

دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با اسلام آبادخبر، اظهار کرد: از بیمارستان و مراکز 16 ساعته شبکه و مراکز بهداشتی، درمانی بازدید بعمل آمد که خوشبختانه همه مراکز باز بودند و همکاران در مشغول خدمت بودند که خیلی تاکید داشتیم بر روی وجود وسایل حفاظت فردی که در همه مراکز موجود بود.

وی افزود: یک سری کمبودها وجود داشته خیلی سریع پیگیری صورت گرفت و جبران شده، اقدامات خوبی در بیمارستان صورت گرفته، بخش مراقبتهای تنفسی برای بیماران کرونایی جدا شده و کادر درمانی با تمام امکانات در آنجا مشغول خدمت می باشند.

دکتر نجفی گفت: این وضعیت برای کل کشور وضعیت دشواری است و انشاءالله با مردم با رعایت هشدار های بهداشتی به ویژه در ایام تعطیلات بهتر شود.

وی افزود: اسلام آبادغرب قطب درمان غرب استان می شود و از شهرستان های غربی بیمارن به این مرکز مراجعه می کنند و در بحث توزیع امکانات و اعتبارات شهرستان جایگاه ویژه ای داشته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توصیه هایی از مردم خواست که مردم حتما شعار در خانه ماندن را رعایت کنند چون این ممهمترین اقدامی است که می تواند زنجیره انتقال کرونا ویروس را مختل کند و موجب ایمن ماندن مردم ما شود.

 

 

دکتر جمعه زاده از نظارت بر درمان استان کرمانشاه بعنوان نماینده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در معیت دکتر حیدری مدیر بیمارستان اسلام آبادغرب از بخش های مختلف بیمارستان بازدید نمود.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این بازدید از بخش های مختلف ضمن عرض خداقوت به پرسنل کادر بهداشت و درمان شهرستان سال نو را به ایشان تبریک گفت.

وی افزود: مردم هرچه بیشتر رعایت کنند این بیماری زودتر ریشه کن می شود و از این بحران گذر می کنیم.

حیدری عنوان کرد: اقدام جهادی کادر درمانی شهرستان قابل تحسین است و فشار سنگینی بر روی کادر درمانی ما قرار دارد که انشاءالله با حمایت های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی انگیزه مضاعفی برای پرسنل درمانی ایجاد می شود.

براساس این گزارش, دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر بیگلری رئیس بیمارستان اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید مشکلات و کمبودهای بخش های مختلف را به مسئولین و بازرسان یادآوری و گزارش نمودند و قول مساعد داده شد که با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برخی از مشکلات موجود مرتفع گردد.

گفتنی ست؛ از نکات جالب توجه این بازدید میدانی این بود که؛ کادر درمانی که در بخش بیماران کرونایی خدمت می کنند بصورت داوطلبانه در این بخش حضور یافته اند، همچنین تعدادی از پرستاران و پزشکان شرکتی و قراردادی شانه به شانه کادر رسمی جهت حفظ سلامت مردم در این جبهه مبارزه با ویروس کرونا می جنگند که امید است پس از گذر از این بحران، در راستای ارج نهادنیه زحمات جهادگران سلامت وضعیت شغلی و معیشتی ایشان ارتقاء یابد.

بر اساس آخرین نتایج آزمایشات اعلام شده تاکنون ابتلای ۱۶۳ نفر در استان کرمانشاه به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است که ۱۲ نفر از اسلام آبادغرب بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد