فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

احداث گلخانه یکی از عوامل پویایی اقتصاد در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305863
|
14:53 - 1399/03/22
نسخه چاپی
احداث گلخانه یکی از عوامل پویایی اقتصاد در شهرستان اسلام آبادغرب
‍فرماندار اسلام آباد غرب گفت: احداث گلخانه در سطح شهرستان باعث پویایی اقتصاد شهرستان و حمایت از بخش تولید خواهد شد

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ مهندس حیدری فرماندار، به همراه مهندس محمدی زاد بخشدار بخش مرکزی و مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از گلخانه کشت خیار آقای عباسی در روستای علی آباد بازدید کردند.

 
مهندس کریمی در این بازدید بیان کردند؛ گلخانه آقای عباسی با مساحت ۳۲۰۰ مترمربع، با کشت خیار گلخانه ای رقم ناگین  که تاریخ کاشت آن  ۲۴ دی ماه ۹۸ بوده با تعداد ۵ بوته در مترمربع می باشد که در طول یک دوره کشت می تواند بطور میانگین ۵۰ تا ۶۰ عملکرد محصول داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کردند؛ با توجه به زمان برداشت در این گلخانه و زیاد بودن دوره ی کارنس اکثر سم ها توصیه می شود به جایی استفاده از سم  از کارتهای زرد وآبی ، نصب توری و ایجاد تشتکهای ضدعفونی در ورودی سالن استفاده نمایند.
 
در پایان فرماندار شهرستان گفت: احداث گلخانه در سطح شهرستان باعث پویایی اقتصاد شهرستان و حمایت از بخش تولید خواهد شد و روشهای سنتی تولید محصول که یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت تمام شده تولیدات است، که باید در زمینه تغییر شیوه تولید از سنتی به صنعتی تمهیدات لازم  اندیشیده شود، چرا که اثبات شده صنعتی بودن علاوه بر تولید محصول بهتر و با کیفیت تر در زمینه مصرف کمتر از انرژی و آب هم کمک خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد