یادداشت اسلام آبادخبر؛

تأملی بر راز عقب ماندگی شهر اسلام آبادغرب به بهانه تأیید صلاحیت های فله ای شورای شهر

کد خبر: 306846
|
10:39 - 1400/03/01
نسخه چاپی
تأملی بر راز عقب ماندگی شهر اسلام آبادغرب به بهانه تأیید صلاحیت های فله ای شورای شهر
اسلام آبادخبر در یادداشتی به راز عقب ماندگی شهر اسلام آبادغرب به بهانه تأیید صلاحیت های فله ای شورای شهر پرداخته است.

  یادداشت اسلام آباد خبر ؛

همیشه در ذهن مردم ایران یک سوال به‌صورت برجسته بی‌پاسخ مانده‌ است که چرا این کشور در ابعاد مختلف پیشرفت نمی‌کند البته پیشرفت‌های صنایع نظامی و علمی جای خود را دارد اما در اموری که بیشتر مربوط به حوزه‌های دولتی است پیشرفت‌های چندانی نمی‌بینیم مانند صنعت خودرو ، مدیریت صحیح شهری ، معیشت ، اشتغال ، مسکن ، تولید باکیفیت و غیره 

 

این عقب افتادن شاید دلایل متنوعی داشته باشد اما هر عقل سلیمی در این کشور با تمام وجود اعتقاد دارد که اگر مسئولین در دوران تصدی مسئولیتشان درخصوص فساد ، رانت و انتصابات کثیف ، سوءمدیریت ها و ترک فعل ها همان رویکرد عدالت گونه و علوی را رعایت کنند و به برادران و دوستان و آشنایان خود نظر خاص نداشته باشند کشور از مانع اصلی پیشرفت رد کرده‌است .

 

مانع اصلی همان دلیلی است که نمی گذارد نماینده مجلس و فرماندار شهرستان ها که زیرمجموعه دولت هستند در خصوص کاندیداهای شورای شهر به خود اجازه دهند که افراد سابقه‌دار ، مشهور به بزهکاری و رفتارهای منافی عفت و کسانی که دارای پرونده‌های سیاه مفاسد اقتصادی هستند را رد صلاحیت کند .

 

چونکه این افراد را دارای نفوذ اجتماعی و جایگاه کاذب مردمی می‌دانند درحالی‌که این اشخاص در نزد مردم شناخته‌شده هستند و تأیید صلاحیت آن‌ها نتیجه‌ای جز بدبینی جامعه نسبت به مسئولان مربوطه ندارد

 

وقتی تمام ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شورای شهر تایید می‌شوند و هیچ‌گونه توجهی به پرونده‌های اخلاقی و اقتصادی سابق آن‌ها نمی‌شود مردم حق دارند روند بررسی صلاحیت این شرکت‌کنندگان را صرفاً یک شوخی بدانند و و رفتار مسئولان مقصر در این ولنگاری ساختاری را یک تبانی زشت بر علیه مردم شهر شهیدان مرصاد تلقی نمایند و جایگاه شورای شهر را تبلور به وجود آمدن سوء مدیریت شهری و خانه ویران کنندگان چهره‌ی خسته‌ی این دیار بدانند.

 

این شهر سیلی خورده است از جانب کسانی که اعضای شورای شهری را تایید صلاحیت کردند که با وقاحت انتصابات فامیلی خود را با صدای بلند اعتراف کردند.

 

این شهر سیلی از جانب کسانی خورده است که اعضای شورای شهری را تایید کردند که عکس های غیر اخلاقی خود را در فضای مجازی پخش کردند.

 

این شهر از جانب نماینده و فرمانداری سیلی خورده است که کسانی را تایید صلاحیت کرده است که هنوز پرونده فساد اقتصادی و اخلاقی آنها شهره آفاق است.

 

شهر مظلوم من صبور باش که سحر نزدیک است، فعلا فقط بغض  پاسخ به دیدن چهره رنجور این روزهای توست!

 

اما بغض مردم با حضور پرشور در انتخابات خواهد شکست و این مردم جنگ زده و زجر کشیده با انتخاباب افراد اصلح، نتیجه تأیید صلاحیت ها را داوری خواهند نمود!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد